telekom slovenije alan ščurić
Aktualno

Telekom Slovenije gre vedno na boljše

Alan Šćuric, vodja tržnega komuniciranja v Telekomu Slovenije, in predstavniki agencije Herman & partnerji z bralci MM-a delijo zgodbo o procesu prenove blagovne znamke Telekom Slovenije.

Alan Šćuric uvodoma pove, da v Telekomu Slovenije v vsakem primeru nenehno skrbijo za razvoj blagovne znamke in glede na izrazito tehnološko-razvojno usmerjeno panogo telekomunikacij tudi za njeno pomlajevanje. »Telekom Slovenije je krovna blagovna znamka, ki se uporablja v komunikaciji z vsemi skupinami deležnikov. Znamko s tržnokomunikacijskimi aktivnostmi vseskozi pomlajujemo ter hkrati utrjujemo ugled in zavedanje o nas.«

Pri aktualni analizi trga sta Telekom Slovenija in agencija Herman & partnerji ugotovila, da je čas za temeljito prenovo osebnosti, namena in bistva znamke. »Živimo v svetu, ko se srečujemo z negotovostjo v poslovnem ali osebnem življenju praktično na vsakem koraku. Velike upe polagamo na prihodnost, obenem pa nas prav ta skrbi in dela nemočne. Blagovna znamka Telekom Slovenije razrešuje to napetost skozi svoj pogled, da se sprememba na bolje začne s posameznikom, a vendarle se ne začne, dokler je ne začne on sam. Namen znamke je, da ljudem ponudi orodja in spodbudo, da naredijo aktiven korak k spremembi na boljše. Kajti vedno je lahko boljše, hitrejše, pametnejše, enostavnejše,« Šćuric opiše namen prenove blagovne znamke.

Milan Slana, direktor naročnika pri Hermanu & partnerjih, poudari, da so nalogo Telekoma Slovenije vzeli izjemno resno. »Gre za eno od zahtevnejših kampanj v zadnjem obdobju, pa čeprav smo navajeni delati za največje naročnike v Sloveniji in regiji. Odzivi s trga so odlični, zanjo so nam čestitali tudi nekateri pri konkurenci, najbolj pa smo zadovoljni, ker so kampanja, slogan in ideja na dober odziv naleteli tudi pri zaposlenih Telekoma Slovenije, kar je bistvena sestavina na poti k uspešni konverziji sporočila tudi na področju prodaje.«

Kako se občuti blagovna znamka Telekom Slovenije?

Pri Telekomu Sloveniju so naprej opredelili različne vpoglede, jih testirali in na ta način prišli do najustreznejšega. Potem so se lotili poglobljenih pogovorov in analiz, kaj lahko kot blagovna znamka naredijo, da uporabnikom pomagajo pri razrešitvi problematike. Skupaj z agencijo so po nekaj etapah prišli do pozicioniranja, v katerem so videli potencial. Med samo analizo so si zastavljali vprašanja, ali je uporabnikom resnično vseeno, če se v splet in s prijatelji povezujejo na način, ki ni varen, ali jim je vseeno, če so otroci med uporabo spleta ranljivi, ali je podjetjem zares vseeno, da hekerjem na preprost način omogočajo dostop do svojega poslovnega omrežja in poslovnih podatkov, in podobno.

Milan Slana pri tem doda, da odličen rezultat projekta ni le strokovno opredeljen proces, temveč tudi dolgoročno sodelovanje znamke in agencije: »S Telekomom Slovenije sodelujemo že tretje leto in seveda smo bili kot stalni partner vključeni v proces razvoja nove identitete znamke. Ekipa na Telekomu Slovenije je imela precej jasen vpogled v uporabnika in idejo, kako se želi spopasti z izzivi, ki jih prinaša izjemno konkurenčno telekomunikacijsko okolje v Sloveniji, naša naloga pa je bila moderacija tega procesa v zadnji fazi ter pomoč pri razvoju odnosa blagovne znamke do uporabnika. 'Vedno na boljše' je torej rezultat skupnega napora in intenzivnega sodelovanja med nami v zadnjih štirih mesecih.«

S kreativnim sprintom do uspešnega izdelka

Arin Čebokli, prav tako direktorica naročnika v agenciji, pove, da je proces gradnje komunikacije svoj vrh dosegel v februarju 2023: »Pri projektu sta intenzivno sodelovali dve kreativni ekipi s stalno interakcijo med člani ekipe naročnika. Ustvarili smo enomesečni kreativni sprint, ki se je po našem mnenju in sodeč po odzivih s trga končal z zelo uspešnim izdelkom.«

Pri celotnem procesu so morali biti sodelujoči zelo pozorni tudi na to, da je poseganje v bistvo tako velike znamke, kot je Telekom Slovenije, nadvse zahtevna in odgovorna naloga, saj je treba upoštevati zgodovino, želeno prihodnost in dosedanjo smer znamke, ki se čez noč ne more in ne sme obrniti za 180 stopinj. Kreativni direktor Miha Bevc je projekt opisal kot »operacijo pri živem telesu, pri kateri ima vsaka napačna poteza lahko velike in neželene posledice. Prvi znaki kažejo, da je operacija uspela.«

Celoten članek si lahko preberete v 502. številki Marketing magazina.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji