paloma premmik
Aktualno

Tanja Rihtaršič bo pomagala obuditi blagovno znamko Paloma

Tanja Rihtaršič je aprila 2021 prevzela vodenje marketinškega oddelka v Palomi, ki je del skupine SHP. Na svojem novem delovnem mestu je odgovorna za marketing v vseh državah regije Adriatik.

Dr. Tanja Rihtaršič ima dolgoletne izkušnje na vodilnih položajih v marketingu in prodaji v panogi izdelkov široke potrošnje. Na fakulteti GEA College je habilitirana višja predavateljica na področju marketinga, na Centru višjih šol GEA College pa je od leta 2008 predavateljica trženja in vedenja potrošnikov.

Vedenje potrošnikov in etično potrošništvo sta v središču njenega raziskovanja. Je tudi avtorica več znanstvenih in strokovnih člankov s področja marketinga. Januarja 2020 je skupaj s kolegico Natašo Makovec napisala znanstveno monografijo »Vedenje potrošnikov v digitalni dobi« v izdaji GEA College Ljubljana.

Rihtaršičeva pravi, da uživa v tem, da združuje, povezuje in prepleta delo iz prakse s teorijo marketinga. Njen cilj je obuditi blagovno znamko Paloma in jo približati potrošniku kot »našo zaupanja vredno blagovno znamko, ki temelji na kakovosti in tradiciji« v vseh državah v regiji.

Naslovnica 478

Naroči se na MM in prihrani do 30%!

Intervju

nika
08. 04. 2021

Slovenski startup Epidemic ima ambicije zgraditi najmočnejšo skupnost nano- in…

Postati želimo simbol avtentičnosti v vplivnostnem marketingu. Zgraditi želimo najmočnejšo skupnost nano- in mikrovplivnežev na svetu, ki temelji na…

franja1
03. 04. 2021

To so besede Maje Oven, ki je s svojim prispevkom pri organizaciji Maratona Franja in…

amy rodgers
01. 04. 2021

Leto 2020 je svet postavilo pred neslutene izzive. Prihodnost je sicer nehvaležno…

»Leto 2020 je direktorjem marketinga ponudilo priložnost, da se 'resetirajo', inovirajo in razmišljajo zunaj ustaljenih okvirov,« pravi Amy…

Naši avtorji