paloma premmik
Aktualno

Tanja Rihtaršič bo pomagala obuditi blagovno znamko Paloma

Tanja Rihtaršič je aprila 2021 prevzela vodenje marketinškega oddelka v Palomi, ki je del skupine SHP. Na svojem novem delovnem mestu je odgovorna za marketing v vseh državah regije Adriatik.

Dr. Tanja Rihtaršič ima dolgoletne izkušnje na vodilnih položajih v marketingu in prodaji v panogi izdelkov široke potrošnje. Na fakulteti GEA College je habilitirana višja predavateljica na področju marketinga, na Centru višjih šol GEA College pa je od leta 2008 predavateljica trženja in vedenja potrošnikov.

Vedenje potrošnikov in etično potrošništvo sta v središču njenega raziskovanja. Je tudi avtorica več znanstvenih in strokovnih člankov s področja marketinga. Januarja 2020 je skupaj s kolegico Natašo Makovec napisala znanstveno monografijo »Vedenje potrošnikov v digitalni dobi« v izdaji GEA College Ljubljana.

Rihtaršičeva pravi, da uživa v tem, da združuje, povezuje in prepleta delo iz prakse s teorijo marketinga. Njen cilj je obuditi blagovno znamko Paloma in jo približati potrošniku kot »našo zaupanja vredno blagovno znamko, ki temelji na kakovosti in tradiciji« v vseh državah v regiji.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji