Svet, pripravi se!
Ob mednarodnem dnevu deklet, ki smo ga praznovali v ponedeljek, je blagovna znamka Lego pripravila kratek film z naslovom »Pripravimo svet na dekleta« (»Get the World Ready for Girls«), s katerim pozivajo k vključujoči igri za vse otroke.
Film se začne z vprašanjem, kako naj pripravimo deklice na svet, konča pa z odgovorom, da jih ni potrebno pripravljati, saj so že pripravljene. »Rajši naj se svet pripravi na deklice,« pravijo v oglasu, v katerem lahko spremljamo navdihujoča in podjetna mlada dekleta, ki želijo s svojo ustvarjalnostjo spremeniti svet. Med njimi so Fatima, najmlajša izumiteljica iz Združenih arabskih emiratov, njena sestra Shaika, ki ljubi vesolje in želi biti prva ženska na Luni, in Chelsea, ustanoviteljica dobrodelne organizacije, ki otrokom v stiski podeljuje brezplačne umetniške potrebščine.
Navdih za oglas so v Legu dobili na podlagi rezultatov raziskave, ki razkrivajo, da se dekleta danes vse bolj samozavestno ukvarjajo z vsemi vrstami ustvarjalnih dejavnosti, vendar jih, ko postajajo starejše, zadržujejo zakoreninjeni spolni stereotipi družbe.