lego girls
Aktualno

Svet, pripravi se!

Ob mednarodnem dnevu deklet, ki smo ga praznovali v ponedeljek, je blagovna znamka Lego pripravila kratek film z naslovom »Pripravimo svet na dekleta« (»Get the World Ready for Girls«), s katerim pozivajo k vključujoči igri za vse otroke.

Film se začne z vprašanjem, kako naj pripravimo deklice na svet, konča pa z odgovorom, da jih ni potrebno pripravljati, saj so že pripravljene. »Rajši naj se svet pripravi na deklice,« pravijo v oglasu, v katerem lahko spremljamo navdihujoča in podjetna mlada dekleta, ki želijo s svojo ustvarjalnostjo spremeniti svet. Med njimi so Fatima, najmlajša izumiteljica iz Združenih arabskih emiratov, njena sestra Shaika, ki ljubi vesolje in želi biti prva ženska na Luni, in Chelsea, ustanoviteljica dobrodelne organizacije, ki otrokom v stiski podeljuje brezplačne umetniške potrebščine.

Navdih za oglas so v Legu dobili na podlagi rezultatov raziskave, ki razkrivajo, da se dekleta danes vse bolj samozavestno ukvarjajo z vsemi vrstami ustvarjalnih dejavnosti, vendar jih, ko postajajo starejše, zadržujejo zakoreninjeni spolni stereotipi družbe.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji