POLIvinilke
Opaženo

Poli ob 50-letnici predstavlja POLIvinilke

Futura DDB in Poli sta ob praznovanju 50-letnice te znamke zasnovali poseben projekt – POLIvinilke, na katerih lahko najdete 16 pesmi, posvečenih slavljenki Poli.

Kratek opis akcije: »Nobeno praznovanje abrahama ne sme miniti brez dobre glasbe, zato smo ob 50-letnici Poli poskrbeli za super ritme,« pravijo snovalci akcije. Poli so za rojstni dan želeli pripraviti glasbo iz različnih žanrov, ki so se pojavljali v zadnjih 50-ih letih. »Seveda bi bilo idealno, če bi se Poli poklonili svetovni glasbeniki, a žal to ni mogoče – zato smo svojo verzijo svetovno znanih glasbenikov s pomočjo umetne inteligence ustvarili sami! Tako so nastale k-pop skupina Hungry Girls, rock skupina Corna, rap kolektiv Da Slice in reggae skupina The Snacks,« povejo.

UI-generirane glasbene skupine so nato zaživele z UI-generirano glasbo! Posebej za Poli so ustvarili besedila za pesmi, ki opevajo Poli in njene vrednote – svobodo, humor, originalnost – pozneje pa so jih s pomočjo umetne inteligence tudi uglasbili! Tako je nastalo kar 16 Poli skladb iz štirih različnih žanrov, poslušate pa jih lahko tukaj.

Na koncu so pesmi natisnili na štiri različice vinilk, nekatere pa so podarili tudi nagrajencem v radijski nagradni igri. Poli pesmi so se vrtele tudi v živo na radijskih valovih in pravijo, da so tako poskrbeli, da je Poli zares vedno zraven.

polivinilke

Predstavnica naročnika: Barbara Stopinšek

Vodja projekta: Peter Dobovičnik

Kreativni direktor: Zoran Gabrijan

Tekstopiski: Katarina Ferk in Tina Križaj

Oblikovalec: Jure Pogačnik

Strateški načrtovalec: Goran Lang

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji