Štirje slovenski strokovnjaki v žirijah Effie Europe 2020
Tokrat bodo akcije, ki se bodo potegovale za nagrade Effie Europe 2020, ocenjevale prvostopenjska, drugostopenjska in glavna žirija ter ločena žirija za nagrade Best of Europe. V njih bodo tudi štirje slovenski predstavniki.
Žirijam Effie Europe 2020 bosta sopredsedovala Claudia Kuhn, direktorica integriranega komuniciranja in gradnje blagovne znamke v družbi Procter and Gamble, in Brian McCarter, izvršni strateški direktor agencije Ogilvy za Evropo, Bližnji vzhod in Afriko. Med slovenskimi predstavniki bosta v 26-članski prvostopenjski žiriji Tomaž Arh, vodja strateškega marketinga in razvoja v Mlekarni Celeia, in Tanja Winterleitner, direktorica marketinga pri Telemachu. Vesna Marđonović, predsednica Effie Slovenija 2020, je bila imenovana v 19-člansko drugostopenjsko žirijo, v posebno 15-člansko žirijo tekme Best of Europe pa so uvrstili Tanjo Vidmar Šinigoj, direktorico marketinga v Fructalu.
Navdihujoča kreativnost in trdni poslovni rezultati
»Kreativno oglaševanje je sicer prijetno za oko, kljub temu pa je najtežje dosegljiva tista kreativnost, ki ima moč, da dokazano gradi poslovanje znamke. Pri Effieju gre prav za to: nagrade Effie ni možno osvojiti brez navdihujoče kreativne rešitve ali brez trdnih poslovnih rezultatov. Počaščena sem, da bom sopredsedovala žiriji za prestižne nagrade Effie Europe 2020 in se veselim navdihujočih kreativnih idej, ki dokazano vplivajo na poslovanje,« je pred začetkom žiriranja povedala sopredsednica žirije Claudia Kuhn.