otroci oglasi
Aktualno

Sprejeta pravila, ki ščitijo otroke

Večja živilska podjetja se strinjajo z novimi samoregulativnimi ukrepi pri oglaševanju hrane po vsem svetu.

Enajst največjih svetovnih blagovnih znamk hrane in pijače se strinja, da bodo otrokom še naprej omejevali oglaševanje izdelkov, ki zanje niso najbolj primerni. Gre za izdelke z visoko vsebnostjo maščob, sladkorja in soli, zavezali pa so se, da bodo otroci po vsem svetu videli manj oglasov za izdelke, ki ne izpolnjujejo določenih prehranskih meril. Med drugim so sprejeli pravilo, da izdelkov iz petih kategorij hrane (čokolada, bonboni/slaščice, čips, brezalkoholne pijače in sladoledi) ne bodo več oglaševali otrokom, mlajšim od 13 let.

Nove omejitve so del globalne politike trženja Mednarodne zveze za hrano in pijačo (IFBA) za leto 2021, ki so zamenjala pravila, sprejeta leta 2014. Novi sporazum je bil dosežen po intenzivnih pogajanjih, med drugim pa ga podpirajo Coca-Cola, Danone, Ferrero, General Mills, Grupo Bimbo, Kellogg, Mars, Mondelēz International, Nestlé, PepsiCo in Unilever.

»Sprejetje novih globalnih prehranskih meril je velik korak, za katerega upamo, da bo oprijemljivo vplivalo na vrste oglasov, ki jih otroci vidijo na vseh svetovnih trgih,« je ob tej priložnosti povedal Will Gilroy, direktor politike in komunikacij v Svetovnem združenju oglaševalcev (WFA).

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji