otroci oglasi
Aktualno

Sprejeta pravila, ki ščitijo otroke

Večja živilska podjetja se strinjajo z novimi samoregulativnimi ukrepi pri oglaševanju hrane po vsem svetu.

Enajst največjih svetovnih blagovnih znamk hrane in pijače se strinja, da bodo otrokom še naprej omejevali oglaševanje izdelkov, ki zanje niso najbolj primerni. Gre za izdelke z visoko vsebnostjo maščob, sladkorja in soli, zavezali pa so se, da bodo otroci po vsem svetu videli manj oglasov za izdelke, ki ne izpolnjujejo določenih prehranskih meril. Med drugim so sprejeli pravilo, da izdelkov iz petih kategorij hrane (čokolada, bonboni/slaščice, čips, brezalkoholne pijače in sladoledi) ne bodo več oglaševali otrokom, mlajšim od 13 let.

Nove omejitve so del globalne politike trženja Mednarodne zveze za hrano in pijačo (IFBA) za leto 2021, ki so zamenjala pravila, sprejeta leta 2014. Novi sporazum je bil dosežen po intenzivnih pogajanjih, med drugim pa ga podpirajo Coca-Cola, Danone, Ferrero, General Mills, Grupo Bimbo, Kellogg, Mars, Mondelēz International, Nestlé, PepsiCo in Unilever.

»Sprejetje novih globalnih prehranskih meril je velik korak, za katerega upamo, da bo oprijemljivo vplivalo na vrste oglasov, ki jih otroci vidijo na vseh svetovnih trgih,« je ob tej priložnosti povedal Will Gilroy, direktor politike in komunikacij v Svetovnem združenju oglaševalcev (WFA).

483

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

čad
18. 09. 2021

Industrija srečanj nikoli več ne bo takšna, kot je bila pred covidom-19, je prepričan…

»Naj poudarim, da smo kreativna industrija, ne pa logistična. Naročniki kupujejo naše kreativne rešitve in ne logističnih, ki jih lahko vsakdo…

balazic
11. 09. 2021

Koronakriza je za vedno spremenila vedenje potrošnikov, je prepričan Toni Balažič,…

»Mislim, da je eden od ključnih dejavnikov uspeha v moji karieri prav to, da sem marketingar. In to takšen marketingar, ki želi razumeti marketing…

bla
08. 09. 2021

Za Lucijo Lepšina, tekstopisko v Agenciji 101 in predavateljico na Akademiji UDO, so…

Vsako omrežje je svoj svet in ključno je, da se to vzame v zakup

Naši avtorji