bla
Aktualno

SOZ z novim nadzornim odborom

Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) ima nov nadzorni odbor za mandat 2022 / 2024. Vodil ga bo Igor Maroša (A. T. Kearney).

Člani nadzornega odbora (NO) SOZ v mandatu 2022 / 2024 so na konstitutivni seji za predsednika kot predstavnika združenja oglaševalcev izvolili Igorja Marošo, nekdanjega člana uprav družb Mercator in Merkur trgovina ter svetovalca pri A.T. Kearney.

Člana Nadzornega odbora v aktualnem mandatu sta še Gregor Firbas, izvršni direktor agencije Futura DDB in predstavnik združenja oglaševalskih agencij, in Vesna Zadravec, strokovna direktorica za področje tržnih dejavnosti in programskih vsebin RTV Slovenija, ki je predstavnica združenja medijev

Načelo kroženja

Statut SOZ med drugim določa, da NO sestavlja po en predstavnik vsakega od treh združenj SOZ (agencij – SZOA, medijev – SZM in oglaševalcev – SZO), ki jih na predlog matičnih združenj voli Zbor članov SOZ.  Pri imenovanju predsednika v aktualnem mandatu so v skladu z določili Statuta sledili tudi načelu kroženja, ki pomeni, da se na predsedniškem položaju zaporedoma vrstijo predstavniki posameznih združenj.  

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji