SOZ z novim nadzornim odborom
Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) ima nov nadzorni odbor za mandat 2022 / 2024. Vodil ga bo Igor Maroša (A. T. Kearney).
Člani nadzornega odbora (NO) SOZ v mandatu 2022 / 2024 so na konstitutivni seji za predsednika kot predstavnika združenja oglaševalcev izvolili Igorja Marošo, nekdanjega člana uprav družb Mercator in Merkur trgovina ter svetovalca pri A.T. Kearney.
Člana Nadzornega odbora v aktualnem mandatu sta še Gregor Firbas, izvršni direktor agencije Futura DDB in predstavnik združenja oglaševalskih agencij, in Vesna Zadravec, strokovna direktorica za področje tržnih dejavnosti in programskih vsebin RTV Slovenija, ki je predstavnica združenja medijev
Načelo kroženja
Statut SOZ med drugim določa, da NO sestavlja po en predstavnik vsakega od treh združenj SOZ (agencij – SZOA, medijev – SZM in oglaševalcev – SZO), ki jih na predlog matičnih združenj voli Zbor članov SOZ. Pri imenovanju predsednika v aktualnem mandatu so v skladu z določili Statuta sledili tudi načelu kroženja, ki pomeni, da se na predsedniškem položaju zaporedoma vrstijo predstavniki posameznih združenj.