Si predstavljate, da plačate samo objave oglasov, ki si jih je potrošnik dejansko ogledal?
Ali bo moj oglas viden, kolikokrat in koliko časa? Bodo kliki ustvarili resnične obiske na moji spletni strani? Bomo dobili nove potencialne stranke?
Vsi v oglaševanju smo odvisni od inovativnih rešitev, ki bodo lahko zagotovile učinkovito doseganje naročnikovih ciljev. Ali bo moj oglas viden, kolikokrat in koliko časa? Bodo kliki ustvarili resnične obiske na moji spletni strani? Bomo dobili nove potencialne stranke? To je le nekaj vprašanj, ki si jih postavljajo oglaševalci.
Globalna medijska platforma Teads je v nagrajenem sodelovanju z analitiko Oracle Moat razvila edinstveno rešitev, ki omogoča metrike, na osnovi katerih se zaračunava transakcije v CPM (viewable cost-per-mile) in CPCV (cost-per-completed-view), s čimer oglaševalcem omogoča spremljanje vidljivosti oglasov in posledično zakup na njeni osnovi. S tem jim omogoča, da ustvarijo svojo lastno definicijo vidljivosti in plačajo samo za 100 % vidne prikaze. Tako lahko oglaševalci določijo svoj standard trajanja vidljivosti za določeno oglaševalsko akcijo, kot je denimo 5 sekund oglasa v vidnem polju. To pomeni, da bodo na koncu obračunani le tisti oglasi, ki so bili vsaj 5 sekund v vidnem polju uporabnika. S tem se spreminja tudi model obračunavanja, ki temelji na rezultatih! To je velika pridobitev za vse blagovne znamke.
Zagotovljeni rezultati vidljivosti
V podjetju Get interactive, ekskluzivnemu partnerju Teadsa za slovenski trg, so naredili študijo primera vidljivosti za naročnika iz panoge šolskih potrebščin. Uporabili so t. i. Inread Social oglasni format, ki je po izgledu dejansko identičen oglasu na Facebooku ali Instagramu, kar je v luči trenutnih bojkotov oglaševanja na Facebooku še posebej privlačna alternativa, saj lahko oglaševalci brez dodatnih stroškov uporabijo enak oglasni material in ga predvajajo znotraj kakovostnega uredniškega okolja z zagotavljenimi rezultati vidljivosti.
V primerjavi z oglaševanjem na Facebooku so bili doseženi rezultati nadpovprečni. Povprečni čas ogleda oglasa je tako znašal dobrih 10 sekund, kar je bilo 4-krat dlje kot na Facebooku. Zabeležili so tudi 2-krat višjo stopnjo vidljivosti, kar pa je ne nazadnje vplivalo tudi na neposredno stopnjo odzivnosti. Medtem ko je CTR na Facebooku znašal 0,7 %, je bil na Teadsovih oglasih kar 1,2 %.