ryan
Aktualno

Ryan Reynolds na Cannes Lions: Odkrijte vaš poln potencial

Ameriški zvezdnik je na mednarodnem festivalu kreativnosti podal nekaj temeljnih ugotovitev o tem, kako lahko blagovne znamke tvegajo in uživajo v njihovem polnem potencialu.

Do zadnjega kotička polna osrednja dvorana Palače festivalov je v sredo zjutraj za slabo uro obnemela. Ryan Reynolds je spregovoril o prihodnji generaciji pripovedovanja, ki se po njegovem mnenju skriva v sledenju nekaj enostavnih nasvetov. Ryan Reynolds, za tiste, ki še ne veste, ni le nadvse karizmatičen ameriški igralec, temveč tudi kreativni direktor v MNTN in soustanovitelj podjetja Maximum Effort.

»Naj bo agilno, zabavno, nepopolno. Kar brez strahu!«

»Blagovne znamke morajo osvojiti hitrost današnjega duha časa,« začne. Zaposleni v podjetju naj postanejo čim prej radovedni in spremljati nove trende, ki se spreminjajo iz tedna v teden. Blagovne znamke bodo z večjo agilnostjo opustile stare vzorce, ko so vzpostavljale tržnokomunikacijske akcije več kot eno leto. »Eno leto se danes sliši absurdno predolgo,« pove.

»Ljudje imajo radi humor, zato morajo blagovne znamke postati še bolj zabavne. Tudi raziskave kažejo, da so ljudje po pandemiji lačni smeha,« razloži Reynolds. »Naredite kaj zabavnega in zapomnljivega z izdelkom. Žalostno je, ko gledam oglase med Super Bowlom in se na koncu spomnim le glavnega igralca v oglasu, izdelka pa ne... Oglas je zabaven, ampak ni dosegel učinka, da bi si gledalci zapomnili izdelek.«

Karizmatični Američan polno dvorano opomni, da perfekcionizem ni več sprejemljiv, ker slabo vpliva na kreativnost. »Popolno je prav tisto, kar ni popolno. Bolj ko se boste trudili, manj boste spontani. To pa vodi v nezanimivost in zaostajanje v času.«

Pri vsem tem je pomembno, da blagovnih znamk ni strah napak. Prav vse blagovne znamke so v svoji zgodovini naredile določene napake in to še ne pomeni, da danes niso uspešne. »V letu 2022 je hujša napaka, da ne naredite ničesar norega, kot da naredite napako. Čas se odvija hitro, ljudje bodo na napako pozabili, na vaše kreativne ideje pa ne. Odkrijte svoj polni potencial.« Ryan Reynolds se je v preteklosti bal storiti koraj naprej, ker se je bal napak. Danes je to popolnoma drugače. »Ko sem se znebil strahu, da bom slab, sem postal boljši. To je eden od pomembnejših nasvetov, ki sem jih dobil. Naj se podjetja ne bojijo brcniti v temo, ko bodo premostila ta strah, bodo boljša.«

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji