Real Grupa, nova agencija na slovenskem trgu
Z novim letom v Slovenijo prihaja »nov igralec« na marketinškem prizorišču – hrvaška Real Grupa.
Gre za agencijo, ki svojim naročnikom nudi celovito, torej 'full-service' podporo, sestavljajo pa jo Studio Nexus, Real Media Portugal in PlanArt. V Sloveniji so konec oktobra letos registrirali podjetje Studio Nexus (s sedežem v Grouspljem), ki bo od januarja 2021 medijska agencija Mercatorja. »Obstoječa pogodba za izvajanje storitev medijskega zakupa se s koncem letošnjega leta izteka, zato je Mercator izvedel natečaj, ki je obsegal vsa tržišča, na katerih zakupujemo medijski prostor. Strokovna komisija je na podlagi dvostopenjskega izbirnega postopka izbrala najboljšo ponudbo – agencijo Studio Nexus,« je za MM povedala Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica področja marketinga v Mercatorju.
Direktor Real Grupe je Kresimir Renzo Prosoli. V predstavitvi je skoraj 50 strokovnjakov, ki delajo na petih različnih trgih – na Hrvaškem, v Bosni in Hercegovini, Srbiji, Ukrajini in na Portugalskem. Ukvarjajo se s profesionalnim vodenjem, oblikovanjem medijskih strategij, načrtovanjem in zakupom medijskega prostora, trženjem itd.
Med njihovimi naročniki so Zagrebačka banka, Kraš, Vip, Lidl Hrvaška, Miele, Hypo Group Alpe Adria, Croatia Airlines in Merkur Osiguranje.