reddot1
Aktualno

Razkrivamo letošnje prejemnike nagrad Red Dot

Vsak dan v tem tednu vam bomo predstavili po dve slovenski podjetji, ki sta v letošnjem letu prejeli prestižne nagrade Red Dot, ki jih podeljuje Design Zentrum Nordrhein Westfalen.

Navijalnik tudi za najbolj prestižne ure

V podjetju Twenty Five Seven so skupaj z oblikovalskim studiem Desnahemisfera nagrado Red Dot prejeli za navijalnik avtomatskih ročnih ur Time Machine, za katerega oblikovalca Dejan Kos in Klemen Smrtnik pravita, da je ta hip najboljši navijalnik za avtomatsko ročno uro na svetu.

Kot največjo posebnost izdelka v Twenty Five Seven navajajo oblikovno dovršenost, kakovost izdelave, posvečenost podrobnostim, delovanje na baterijo, ki drži več kot eno leto, samodejno zaznavo ročne ure ob vstavitvi ter pametno aplikacijo za operacijske sisteme IOS in Android, s katero se navijalnik lahko poveže.

Nagrada Red Dot jim pomeni potrditev njihove vizije, saj pravijo, da so si zastavili razviti najbolj dovršen navijalnik za ročne ure na svetu, kar jim je tudi uspelo. Izdelek so razvijali slaba štiri leta in je skoraj v celoti izdelan v Sloveniji, njihov cilj pa je tako preboj na evropski in japonski trg kot tudi v Združene arabske emirate in ZDA.

navijalnik1

navijalnik2»Voda si zasluži prestižen dizajn«

V Steklarni Hrastnik so v sodelovanju z Združenjem JRE prejeli nagrado Red Dot za dizajn steklenice RE ◦ water. Razvili so jo v Hrastnik1860 Design Studiu in je rezultat sodelovanja njihove vodje dizajna Tanje Mudrinič in Gašperja Puhana, podpredsednika evropskega kulinaričnega združenja JRE Jeunes Restauranteurs. Nekdanja sošolca z Akademije za likovno umetnost sta izkušena in večkrat nagrajena oblikovalca, ki sta pri oblikovanju steklenice sledila ideji, da si voda zasluži prestižen dizajn, hkrati pa mora biti steklenica praktična za uporabo v restavracijah. »Pri oblikovanju steklenice smo razvili edinstven pikur, ki izkorišča lom svetlobe v steklu in tako steklenico ter znamko obogati z edinstveno dodano vrednostjo. Pikur ustvarja iluzijo in vizualne učinke, ki še dodatno poudarjajo čistost vode. Zaradi optičnega odboja v pikurju se voda ob premikanju plastenke lesketa – tako kot se voda giblje v naravi. Hkrati je pikur simboličen prikaz regionalne raznolikosti vode in s svojo težo na dnu zagotavlja zadostno stabilnost,« pravita oblikovalca.

hrastnik1

hrastnik2

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji