rovinj
Aktualno

Razglednice iz Rovinja v času samoosamitve

Spoznanje, da nam nič ne more vzeti spominov, je bilo izhodišče za projekt »Razglednice iz Rovinja« hotelirske družbe Maistra in agencije Bruketa&Žinić&Grey.

Hrvaška hotelirska družba Maistra je v času samoosamitve zaradi pandemije koronavirusa vzpostavila 3D interaktivni muzej Razglednice iz Rovinja. Vsak, ki je kadar koli obiskal Rovinj in to ovekovečil s fotografijo, je lahko postal umetnik oziroma razstavljavec, če je to seveda javno podelil z drugimi. V spletnem muzeju je tako zbranih dvajset najboljših fotozgodb, ki ponazarjajo najlepše dopustniške spomine novopečenih umetnikov.

rovinj

Kot so sporočili iz hrvaške agencije Bruketa&Žinić&Grey, muzej vključuje občutke in vtise, arhitekturne in naravne oblike, vonje in okuse – ali z eno besedo, čustva, ki jih vzbuja dopust v Rovinju. »Ljudje iz različnih držav so podelili na stotine takšnih razglednic iz Rovinja, s čimer so postali več kot le del muzeja. Ta je z njihovo pomočjo namreč še poudaril moč spominov, ki nam ostanejo po obisku določene destinacije,« pravijo.

rovinj

Intervju

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Karmeno Kesar
20. 06. 2020

Marketinški strokovnjak Kamenko Kesar je nedavno izdal že svojo tretjo knjigo Če bi moški…

Bralka, ki se je lanski dopust med branjem na plaži na glas smejala, bo kupila mojo tretjo, četrto, peto knjigo. Zelo malo izdelkov na trgu vas…

Naši avtorji