»Raketni« vitamini iz Radenske
Jesen je čas, ko moramo okrepiti svoj imunski sistem in poskrbeti za vnos vitaminov. Radenska je za to poskrbela z novostjo, vitaminskim napitkom, ki so ga poimenovali Oraketa.
Egle Wehle, direktorica marketinga Radenska Adriatic, pravi, da z Oraketo pogumno vstopajo v novo kategorijo brezalkoholnih pijač. »Z odlično kombinacijo vitaminov in sadja, svežimi okusi in privlačno predstavitvijo smo prepričani, da si bo Oraketa hitro utrla pot do src potrošnikov,« pravi o tem izdelku, ki izhaja iz lokalne blagovne znamke Ora.
Posebna postrežba in nov ritual
Na trgovskih policah in posebnih »raketnih« izpostavitvah je instantni napitek na voljo v 800-gramskem pakiranju v treh okusih, na voljo pa je tudi tudi v gostinskih lokalih, v porcijskih pakiranjih, ki so postrežena na edinstven način. »S prav posebno postrežbo – v kozarcu Oraketa, s priloženo žličko in pladnjem – ustvarjamo nov ritual, ki je okolju bolj prijazen, saj ne uporabljamo slamic. Goste nagovarjamo, naj si vzamejo čas in postanejo med tem ritualom 'Oravedni' ter najdejo za vsak okus svojo pravo mero vitaminsko-sadnega doživetja,« dodaja Primož Rok Puppis, vodja blagovne znamke Oraketa. Na ta način si obetajo predvsem povečanje prepoznavnosti te nove blagovne znamke in njenih izdelkov ter spodbujanje nakupne namere.