Publicis
Aktualno

Publicis Medio odslej vodi Maka Lippai

Publicis Media, medijska divizija Publicis Groupe Slovenia, pod okriljem katere delujejo medijske ekspertize Starcom, Zenith in FMX, je z novembrom dobila novo vodstvo.

Vlogo direktorice je prevzela Maka Lippai Senekovič, za katero pri Publicis Groupe pravijo, da je ena od najboljših digitalnih medijskih strokovnjakinj v Sloveniji.

Dosedanja direktorica Jasna Špelko Smerajc, ki je v zadnjih petih letih s sodelavci pripeljala Publicis Medio do tretje največje agencije na trgu in prispevala k dvakratnemu prejemu naziva najučinkovitejše medijske agencije po Effie, je prevzela mednarodno vlogo v multinacionalki Novartis.

Maka Lippai Senekovič je svojo poslovno pot začela pri spletnem iskalniku Najdi.si kot vodja projektov. Leta 2006 se je pridružila medijski družbi Pro Plus (CME), kjer je zadnjih 11 let razvijala in vodila oddelek digitalnega trženja Pro Plus. »Njene izkušnje s področja strateškega razvoja, implementiranja novosti mednarodnega televizijskega posla, poznavanje zakonitosti in delovanja klasičnih in spletnih kanalov, digitalnih strategij, mobilnega marketinga, praks naročnikov in razmišljanja medijev, možnosti, potencialov in priložnosti ter tržna naravnanost na učinkovitost in rezultate bodo Publicis Medii pomagale narediti še odločnejši korak pri razvoju medijskih in digitalnih oziroma čezmedijskih aktivnosti,« pravijo pri Publicis Groupe.

Lippai Senekovičeva je tudi certificirana redna predavateljica po Dimaq IAB in članica IAB ter do prevzema nove vloge tudi članica strokovne komisije raziskave MOSS.

Intervju

dali
24. 07. 2020

Dali Bungič je del agencije Luna že dve tretjini njenega obstoja. V njej je začela kot…

Ozrli smo se na doslej prehojeno pot Lune, se dotaknili tako njenih vzponov kot tudi padcev in se posvetili tudi odnosu med »čustvi in številkami«,…

Maja Čander
10. 07. 2020

Maja Čander se je po dolgih letih novinarske kariere podala na samostojno pot in…

Petčlanska ekipa agencije v prvi vrsti stavi na kakovostne vsebine, ki jih zagotavlja preplet njihovih raznolikih znanj, veščin in izkušenj.

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Športne televizije smo bile med najbolj prizadetimi dejavnostmi, saj je bila naša osnovna dejavnost, t. i. core business, prekinjena praktično po…

Naši avtorji