Pristopov »Snežak« je zmagovalec natečaja Plaktivat
13. mednarodni natečaj Plaktivat je tokrat v središče postavil solidarnost. Strokovno žirijo so s kreativno rešitvijo »Snežak« najbolj prepričali tekstopisec Peter Zabret, umetniški direktor Rok Flego in ilustrator Lenart Slabe iz agencije Pristop.
Kot je povedal Sašo Petek, kreativni direktor iz Agencije 101 in predsednik strokovne žirije, zmagovalni plakat ustreza vsem kriterijem dobrega plakata, hkrati pa je uspel kompleksno temo solidarnosti predstaviti na izviren, preprost in topel način. »Z otroškostjo nagovarja vse generacije in nas navdihuje k solidarnosti,« je prepričan Sašo Petek.
Na natečaju je sicer sodelovalo 336 del iz 28-ih držav, zmagovalec pa bo tudi letos prijavljen v tekmovalne dele festivalov Slovenski oglaševalski festival (SOF) in Bienale slovenskega oblikovanja Brumen. Ob zaključku natečaja je Tomaž Drozg, vodja Plaktivata in ustanovitelj TAM-TAM Inštituta, zavoda za vizualno kulturo, izrazil prepričanje, da plakat lahko spreminja družbo, zato že išče naslednjo temo, ki ji je treba nameniti mesto za izpostavitev. »Veseli me, da so se na natečaj v velikem številu odzvali domači oblikovalci in oblikovalke, kar slaba polovica vseh del je namreč prispela iz Slovenije. Hkrati sem na zadnjih natečajih zaznal izredno zanimanje za oblikovanje družbeno-angažiranih plakatov s strani študentov. Zato je Plaktivat prvič uvedel dodatno kategorijo in izbrali bomo tudi najboljši plakat med študentskimi in dijaškimi prijavami, ki bo znan kmalu,« je povedal.