golden drum
Aktualno

Prijave na Zlati boben so odprte

Mednarodni festival kreativnosti Zlati boben vabi oglaševalce, agencije, medijske agencije in druge strokovnjake za tržno komuniciranje, da prijavijo svoja dela.

Prijave na tekmovanje bodo sprejemali do 21. avgusta 2023. Prijavitelji lahko prijavijo vsa dela, ki so bila objavljena, predvajana ali prvič izvedena med 16. avgustom 2022 in 21. avgustom 2023, nagrade pa bodo slavnostno podeljene na dogodku, ki bo 10. oktobra 2023 v Portorožu.

Več novosti, vabljeni kreativci z vsega sveta

Festival je letos odprl prijave še za Dansko, Norveško, Švedsko in Švico, k tekmi pa dodal tudi povsem nov tekmovalni steber , in sicer kreativno medijsko odličnost. Namenjen je kreativnim delom z izjemno medijsko strategijo, ciljem in izvedbo. Z njim festival uvaja tudi novo nagrado za najboljšo medijsko agencijo leta.

Na novo je tekmovanju dodana tudi sekcija »Game Changer«, namenjena akcijam, ki izzivajo tradicionalne načine oglaševanja. To je tudi edina sekcija, ki je odprta za dela z vsega sveta.

Prijavitelji lahko svoja dela prijavijo v šest različnih sekcij: enokanalne komunikacije, večkanalne komunikacije, obrtna odličnost, kreativna medijska odličnost, kreativna poslovna odličnost in posebna sekcija vseh žirij.

Dela bo ocenjevalo 66 članov žirije iz regije in širše okolice, polovico žirije pa sestavljajo ženske. V žirijah je tudi nekaj slovenskih predstavnikov, in sicer Luka Bajs, izvršni kreativni direktor v agenciji SHIFT, Goran Radinović, kreativni direktor, umetniški direktor in ustanovitelj Aritmije, Melanja Korošec, direktorica globalne blagovne znamke Elan, in Tina Sračnjek, projektna vodja za trženje digitalnih vsebin pri Slovenski turistični organizaciji.

Tekmovanje za mlade bobnarje

Mladi kreativci do 30. leta starosti imajo tudi letos priložnost preizkusiti in pokazati svoje sposobnosti na tekmovanju za mlade bobnarje, ki vsako leto poteka v sklopu festivala Zlati boben v sodelovanju s Slovensko turistično organizacijo.

Letošnji natečaj so naslovili »Zmenek z mojstrovino«. Petčlansko žirijo tekmovanja mladih bobnarjev bo vodil Mykola Kovalenko, ustanovitelj in direktor oblikovanja Mykola Kovalenko Studio iz Ukrajine/Slovaška. V žiriji bo tudi Katja Nared, projektna vodja vsebinskega marketinga v Slovenski turistični organizaciji.

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji