t-2
Aktualno

»Pričakujem dirkaško hitrost panoge«

Matevž Šmalc je kot novi vodja sektorja za marketing in multimedije v T-2 za MM delil svoja pričakovanja ob povratku v telekomunikacijsko panogo.

Matevž Šmalc ima s telekomunikacijami bogate izkušnje, saj je vrsto let deloval v A1 Slovenija. Nato je bil tri leta zaposlen v zavrovalnici Generali, letos septembra pa je začel z delom v T-2. Kot je povedal za MM, ga je do nove službe oziroma funkcije – kot velikokrat v življenju – tudi tu vodil splet različnih okoliščin in naključij. »Naključje je hotelo, da sem pri prejšnjem delodajalcu ravno zaključeval večji projekt, ko me je k sodelovanju povabilo podjetje T-2. Do T-2 sem vedno, tako kot zaposleni pri konkurenčnem podjetju kot tudi navaden uporabnik, gojil visoko raven spoštovanja. Razlogi za to so predvsem visoka raven inovativnosti, zavidljiva sposobnost prilagajanja in rast ob skrajno zaostrenih razmerah na trgu.«  

In kar je po besedah Šmalca morda najpomembnejše, v ospredje so in še vedno postavljajo uporabnika oziroma najboljšo uporabniško izkušnjo. »Ne nazadnje pa je h končni odločitvi kljub zelo dobrim odnosom v prejšnjem podjetju prispevala odlična klima, ki jo je čutiti med zaposlenimi v T-2 in o kateri se širi glas tudi navzven. Od nove funkcije Šmalc pričakuje predvsem veliko novih izzivov in kot pravi, dirkaško hitrost telekomunikacijske panoge, veliko dela ter veselje z ekipo ob skupnih dosežkih in zadovoljnih uporabnikih. O ciljih sicer ostaja skrivnosten. »Z veseljem pa lahko napovem naslednje: T-2 bo pozitivno presenečal tudi v prihodnje in se trudil še dodatno utrjevati sloves telekomunikacijskega operaterja z najbolj zadovoljnimi uporabniki.«

Intervju

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

Naši avtorji