balažič
Aktualno

Prejemnik nagrade za oglaševalsko osebnost je Toni Balažič

Stanovsko nagrado Slovenske oglaševalske zbornice oglaševalska osebnost prejme Toni Balažič, glavni izvršni direktor skupine Panvita. Nagrado bo dobil 10. septembra 2021, na petkovi zaključni prireditvi jubilejnega 30. SOF.

Toni Balažič je v svoji tridesetletni karieri deloval tako na področju komunikacij in marketinga kot tudi korporativnega upravljanja. Njegovi karierni začetki segajo v zgodnja 90-ta leta, v podjetju SPEM, sledila sta Petrol in AT Kearney, prvič pa je vodenje podjetja prevzel v letu 2007, in sicer Fructal. Iz Ajdovščine se je nato preselil v Ljubljano, kjer je sprejel še dva karierno pomembna izziva – vodenje Žita in nato Mercatorja, sploh pri slednjem je uspešno implementiral eno od zahtevnejših finančnih prestrukturiranj. Pri svojih 47-ih letih danes uspešno krmari med izzivi, ki jih ima v podjetju Panvita, skupini, ki zaposluje že več kot 600 ljudi.

»Pomen in vlogo marketinga v podjetju spoznavam že od začetka svoje poslovne poti. Tudi danes, potem ko sem delal v različnih podjetjih, verjamem, da je marketing protagonist vsake organizacije. Je eden od ključnih stebrov delovanja in poslovanja podjetij, njegove niti pa odločilno vplivajo na razvoj izdelkov in storitev ter samo tržno kulturo podjetja. Njegova vloga in pomen sta razpršena skozi celotno podjetje in procese. Marketing je namreč vseprisoten, in sicer tudi usmerja napore za povečevanje dodane vrednosti organizacije z inovativnimi, specifičnimi pristopi. Vse odkar sem del vodstvenih struktur podjetja, se vedno trudim, da je moja marketinška filozofija pomemben del strategije podjetij, ki jih vodim,« je povedal Balažič.

Oglaševalska osebnost je letna stanovska nagrada, ki jo podeljuje Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice bodisi za izjemen dosežek, ki je v preteklem koledarskem letu zaznamoval področje oglaševanja, bodisi za kontinuiran prispevek k razvoju slovenske oglaševalske stroke v daljšem časovnem obdobju.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji