volkswagen
Aktualno

Praznična zgodba Volkswagnovega »hrošča«

V agenciji iPROM so za Porsche Slovenija pripravili praznično akcijo, ki jo med prazniki delijo na svojih družbenih omrežjih. V ospredju akcije je 53 let star Volkswagnov »hrošč«.

Začetek zgodbe sega leto dni nazaj, ko se je porodila ideja, ki so jo letos uresničili. »Konec leta 2019 smo opazili zelo privlačno fotografijo, ki jo je posnela in na Facebooku objavila Melanie Lorenčič, ki se ljubiteljsko ali bolje rečeno, zelo resno in z veliko ljubezni, ukvarja s predelavo in skrbjo za starodobne avtomobile. Volkswagnovega »hrošča«, katerega lastnik je njen fant Gašper Jelenko (sicer ima Melanie tudi svojega), je med prazniki okrasila z novoletno smrečico. Takoj smo v tem videli zgodbo in iz tega želeli narediti nekaj več in jo prikazati kot nostalgično in tradicionalno povezavo med prazniki in znamko Volkswagen,« je za MM povedala Marja Bajželj iz agencije iPROM. Zgodbo so v mislih »hranili« do letošnjih praznikov, saj je bilo za snemanje lani že prepozno. Letos so idejo »izvlekli iz predala« in pri naročniku Porsche Slovenija, ki zastopa znamko Volkswagen, so idejo z veseljem sprejeli ter potrdili. Petra Korošec, vodja marketinga pri Porsche Slovenija za znamko Volkswagen, je k temu dodala: »Melanie in njen fant sta res simpatičen par in z veseljem delimo takšne zanimive zgodbe z našimi sledilci na družbenih omrežjih«.

volkswagen novoletna1

Resnična zgodba s pristnim utripom

V začetku decembra, ko je sneg pobelil Slovenijo in bližnjo okolico domovanja 53 let starega »hrošča«, so v iPROM-u organizirali fotografiranje in snemanje kratkih video posnetkov. »Zanje je na Rogli poskrbel fotograf in videograf Jani Ugrin, glavni »zvezdi« na snemanju pa sta bila poleg avtomobilov še njegova lastnika, Melanie in Gašper. Želeli smo ujeti resnično zgodbo in njen pristen utrip, zato sta onadva edini par, ki sodi v ta prizor. Četudi morda nista vajena biti pred objektivom, sta se v vlogo povsem vživela in njun čar lahko vidimo na vseh gradivih, ki so nastala,« je o snemanju povedala Marja Bajželj.

volkswagen novoletna2

Zgodbo so v Volkswagen Slovenija začeli deliti med prazniki na svojih profilih na Instagramu in Facebooku, kjer je odziv sledilcev izjemno dober. »S temi fotografijami so prazniki na naših družbenih omrežjih še bolj posebni. Celotno zgodbo o Melanie in Gašperju ter njunih avtomobilih pa si lahko preberete v spletni reviji Volkswagen,« je dodala Petra Korošec.

volkswagen novoletna3

500

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

jure
02. 02. 2023

Ekipa MM-a 16. februarja organizira dogodek Dan vplivnostnega marketinga, na katerem bo…

omer
28. 01. 2023

Ömer Şengüler, turški strokovnjak za znamčenje, ki svetuje podjetjem po vsem svetu, je…

Prepričan sem, bo marketing v prihodnosti ustvarjal več človeških blagovnih znamk in da bo služil človeštvu bolj kot kdaj koli prej.

pučko
25. 01. 2023

Tekmovanje Outstanding, ki slavi presežke v zunanjem oglaševanju, je svoj vrhunec doseglo…

Ko se me dotakne, ko si ljubosumno želim, da bi to naredili mi, Internavti; ko kot profesionalec veš, da bi rad bil podpisan pod to.

Naši avtorji