Opazili smo: Prvi kuža z lastnim bančnim računom
NLB je v svoji prvoaprilski aktivaciji »odprl« račun za hišne ljubljenčke.
»1. aprila 2021 se je zgodil zgodovinski dogodek. Borderski ovčar Fidi se je znašel pred velikim izzivom. Zmanjkalo mu je hrane. Odločil se je , da bo postal bolj samostojen in kot prvi kuža v Sloveniji odprl bančni račun,« govori NLB-jev »prvoaprilski« oglas. Kot je za MM povedala Manja Gradišek, vodja tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi v NLB, je bilo prvo vprašanje, s katerim so se ukvarjali, ali bi se letos sploh kaj šalili, ker je 1. april tudi prvi dan novega »lockdowna« in ker bi si vsi želeli, da bi prav to bila le slaba šala. »Pa smo se hitro strinjali, da nam v teh časih vendarle manjka prav tega. Malo simpatičnega humorja, ki bo naše zaposlene in naše sledilce spomnil, da je (na)smeh včasih res najboljše zdravilo,« pojasnjuje Gradiškova.
Oglas je nastal v sodelovanju z NLB-jevo novo kreativno agencijo Saatchi & Saatchi. Ena od idej je bila tudi o hišnih ljubljenčkih, ki lahko odprejo račun v NLB. »Z interno ekipo se je potem ideja organsko razvila do te mere, da smo iz arhiva potegnili zgodovinsko prepoznavno oglaševalsko akcijo, s katero smo leta 2014 oglaševali brezstične kartice, ki smo jih takrat uvedli prvi v Sloveniji. Oglas smo takrat ustvarili z agencijo Futura, Zoran Gabrijan (kreativni direktor v Futuri, op. p.) pa nam je prijazno »dovolil«, da ga predelamo za potrebe današnje akcije. Spet dokaz, da »čez 7 let vse prav pride«, in da se najboljše kreativne rešitve rodijo intuitivno, v dobri družbi,« nam je še povedala Gradiškova.