Opazili smo: Po Portorožu in Piranu vabi tudi Izola
Po oglaševalski akciji »Nazaj v Portorož in Piran« so v agenciji April 8 zasnovali akcijo še za Turistično združenje Izola.
Kot pravijo, Izolo vsako leto obišče več kot polovica domačih gostov, zato promocijske aktivnosti destinacije na slovenskem trgu niso novost. Letošnja oglaševalska akcija po navedbah agencije predstavlja korak naprej v komunikaciji. Raziskave namreč kažejo, da imajo domači gostje Izolo radi zato, ker se tam počutijo prijetno. »Največja zasluga za to gre domačinom – ljudje so tisti, ki naredijo 'dober vajb'. Zato smo v ospredje postavili domačine, ki svojim sodržavljanom iz drugih krajev Slovenije iz prve roke poročajo o jedeh, kotičkih in aktivnostih, značilnih za Izolo,« pojasnjujejo za MM. Glavni poudarek je na seriji interaktivnih videoposnetkov, v katerih domačina predstavljata Izolo tako, kot jo doživljata sama, pri tem pa kot gostji na oddihu sodelujeta dve spletni vplivnici, mlada mamica Lara Nastran in radijska voditeljica ter osebna trenerka Anja Šuška. Posnetki pokrivajo štiri tematske sklope, ki predstavljajo nosilne produkte destinacije: kulinariko, sonce in morje, doživetja v naravi ter kulturne znamenitosti.
Tradicija, ki se prepleta z napredno turistično ponudbo
»Z odkrivanjem skrivnosti, kot so priprava tipične fritaje in piknik pod oljkami, supanje do rajske plaže, iskanje zaklada v igri Muzejski detektiv, idilični razgled z Belvederja in druga pristna doživetja z domačini, gledalec spozna resnično Izolo – eno zadnjih izvirnih sredozemskih mest z bogato ribiško tradicijo, ki se prepleta s sodobnimi aktivnostmi in napredno turistično ponudbo,« pravijo v agenciji April 8.