gajstnice
Aktualno

Opazili smo: Gajstnice proti raku dojk!

Prvi slovenski Instagram profil, ki združuje vseslovenske govorice, predstavlja družbeno odgovorno oglaševalsko akcijo v boju proti raku dojk, #ribaracaRAK.

Instagram profil Gajstnice, ki redno predstavlja govorico in govorice »gajstnih« Slovencev, z neodvisno pobudo sodeluje v rožnatem oktobru ter osvešča o pomembnosti preventivnega pregledovanja in boju proti raku dojk. V le dveh tednih je akcija pridobila mnogo navdušencev – od vplivnežev, medijev in ustanov do »gajstnih« Slovencev.

gastnice1

»Z največjo odgovornostjo sprejemamo nalogo osveščanja o pomembnosti preventivnega pregledovanja in izogibanja raku dojk. Začutili smo, da moramo narediti korak dalje in svoj cilj usmeriti ne le v grajenje skupnosti, ki ceni jezikovno pestrost našega naroda, pač pa v konkretnejše reševanje problemov sodobne družbe,« o pomembnosti teme, o kateri je še vedno premalo govora, meni ekipa Gajstnic, ki jezikovne posebnosti in nabrušen jezik uporablja dobremu namenu v prid. »Da bi lahko besedo in zavest o pomembnosti rožnatega oktobra delili naprej, smo se zakopali v bogat, pester in izrazno raznolik slovenski jezik ter na humoren način predrugačili znane reke, pregovore, izreke ... Nastala je pobuda #ribaracaRAK, ki želi temo raka dojk vpeljati v pogovor in ji odvzeti predsodke, tabu ali celo stigmo. Tisti, ki koncepta #gajstnic še ne poznajo, predvsem pa tisti, ki ga, pozdravljajo drzno izbiro jezika in pogum, da je tema akcije postala problematika, ki je še vedno tako zelo stigmatizirana.« Ekipa dodaja še, da je oglaševalska akcija uspela razširiti glas s pomočjo mnogih, ki so v ideji zaznali iskren in dober namen. Nihče od sodelujočih ni prejel honorarja, kar pomeni, da so akcijo izpeljali brez stroškov.

gajstnice2

Intervju

goričan
03. 12. 2020

Predsednik žirije tekmovanja Outstanding, ki nagrajuje presežke v zunanjem oglaševanju,…

katarina klemenc
28. 11. 2020

Z mag. Katarino Klemenc, direktorico korporativnega komuniciranja Novartisa v Sloveniji…

snapchat
16. 11. 2020

Tako trdi Samuel Bevan, mednarodni vodja za nove trge in poslovne rešitve pri Snapchatu,…

Naši avtorji