volks
Aktualno

Opazili smo: 100 % električen in 100 % vpadljivi ID.4

Volkswagen je v sodelovanju z agencijo F2 na Europlakatovih površinah predstavil električnega novinca na slovenskih cestah.

Kot je za MM povedala Tatjana Pavlič Fekonja, direktorica agencije F2, so prihod novega 100 % električnega ID.4, ki je že zapeljal na slovenske ceste, na billboardih želeli predstaviti tako, kot se za takšen impresiven avto tudi spodobi – 100 % vpadljivo. »Odločili smo se, da bo naš oglas segal izven okvirjev, kar seveda velja tudi za novi ID.4 – popolnoma električen avto, ki bo zagotovo navdušil, z vsem, kar ponuja, pa odprl številne nove možnosti, kakršnih potrošniki še ne poznajo,« je prepričana.

volks

volks

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji