spar
Aktualno

Oglasni plakati, ki so se Slovencem v letu 2020 najbolj vtisnili v spomin

Uporaba znanih osebnosti v oglasih se očitno še vedno obrestuje, vsaj če sodimo po rezultatih raziskave o priklicu plakatov iz leta 2020, ki so jo za Europlakat izvedli v Mediani.

Na prvem mestu po priklicu je plakatna akcija »Prvi in edini« za Spar, v kateri nastopa glasbenik Magnifico; akcijo, ki je delo agencije Futura DDB, je priklicalo kar 82,6 odstotka vprašanih.

Na drugem mestu je Mercatorjeva božična akcija s pevcem Janom Plestenjakom, ki so jo zasnovali v agenciji Herman & partnerji. Njen priklic znaša 75,9 odstotka.

mercator

Sledi plakatna akcija »Spar Rekordomania«, ki jo je priklicalo 73,8 odstotka anketiranih.

spar

Na četrtem mestu je »Hofer svežina«, delo agencije Saatchi & Saatchi Ljubljana, s priklicem 72,9 odstotka.

 

 

hofer1

hofer2

hofer3

Na petem mestu pa je Telekomova akcija za Neo z igralko Katarino Čas, ki so jo zasnovali v agenciji Pristop; priklicalo jo je 72,4 odstotka vprašanih.

telekom

Europlakat je merjenje priklica v sodelovanju z Mediano izvedel v času od 1. januarja do 31. decembra 2020, in sicer za 165 največjih nacionalnih plakatnih akcij. Zbirali so podatke o priklicu, prepoznavanju oglaševalca oziroma blagovne znamke ter odgovore na pet subjektivnih vprašanj, povezanih s kreativno rešitvijo plakata, in sicer všečnost plakata, razumljivost oglasnega sporočila, opaznost oglasa v primerjavi z drugimi, iskanje dodatnih informacij v drugih kanalih, ki je bilo spodbujeno s plakatom, in nakupno namero.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji