bla
Aktualno

Oglas tedna: Če nemogoče slučajno postane mogoče

Za oglas tedna je uredništvo MM-a izbralo akcijo Vzajemne »Zavarovanje za tujino. Za vse mogoče.«

V poplavi takšnih in drugačnih »dopustniških« kampanj zavarovalnic je danes težko izstopati. Palma, plaža, kovček, mogoče letalo ali ladja, potem pa se počasi konča. Vendar pa vsake toliko le doživimo kreativno rešitev na našo večno bojazen »Kaj pa če?«. Futura DDB je za Vzajemno tako zasnovala akcijo, kjer ne manjka duhovitih sloganov, to so »Malo verjetno je, da na hrvaški obali naletite na lačnega morskega psa. Ni pa nemogoče.«,  »Malo verjetno je, da vam na rajski plaži pade velik kokos na glavo. Ni pa nemogoče.« in »Malo verjetno je, da se med ogledovanjem znamenitosti v tujem mestu ta zvrne na vas. Ni pa nemogoče.«.

p.s. Uredništvo vam želi čim bolj uživaški in miren dopust ter da se »kaj pa če?« karseda minimalno uresniči!

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji