vzajemna
Opaženo

Zavarovanje za tujino. Za vse mogoče.

Kako se odzvati, ko se uresniči malo verjeten scenarij?

Opis akcije: Na potovanjih, počitnicah ali krajšem oddihu lahko pride do marsičesa. Vse neverjetne, vendar ne ravno nemogoče situacije je Vzajemna s pomočjo agencije Futura DDB vključila v novo kreativno akcijo Zavarovanja za tujino, ko lahko pride zavarovanje še kako prav. Akcijo so vzpostavili tik pred poletnimi počitnicami, ko so potovalni cilji že bolj ali manj določeni.

Primeri sloganov: Malo verjetno je, da na hrvaški obali naletite na lačnega morskega psa. Ni pa nemogoče. / Malo verjetno je, da vam na rajski plaži pade velik kokos na glavo. Ni pa nemogoče. / Malo verjetno je, da se med ogledovanjem znamenitosti v tujem mestu ta zvrne na vas. Ni pa nemogoče.

Ime akcije: Zavarovanje za tujino. Za vse mogoče.

 Elementi akcije: zunanje oglaševanje, radijski oglasi, komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavniki naročnika: Klemen Daneu, Tomaž Krejačič in Barbara Kurevija

Direktor naročnika v agenciji: Gregor Firbas

 Vodja projekta: Satin Papež

Kreativni direktor: Jože Gerečnik

Umetniška vodja: Vesna Žnidaršič

Izvedbena oblikovalca: Luka Štuhec, Marko Piškur, Iztok Perko

Kreativni strateg: Goran Lang

Tekstopisci: Tina Križaj, Katarina Ferk in Nino Bavčar

Ilustracije in motivi: Nu Frame

vzajemna

vzajemna

vzajemna

Diggit

Prijavi se na 10DIGGIT

Intervju

štalec
25. 03. 2023

Z Andražem Štalcem, soustanoviteljem digitalne agencije Red Orbit, smo se pogovarjali o…

»Sem analitičen človek, ampak odločitev ne sprejemam na podlagi podatkov, jih pa želim poznati. Ne gre torej za »data-driven« odločitve, temveč tiste…

bla
23. 03. 2023

Petra Čadež, direktorica marketinga v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi v…

snežič
21. 03. 2023

SOZ je za bralce MM-a komentiral oglase Roka Snežiča, ki spodbujajo odprtje podjetja v…

Naši avtorji