vzajemna
Opaženo

Zavarovanje za tujino. Za vse mogoče.

Kako se odzvati, ko se uresniči malo verjeten scenarij?

Opis akcije: Na potovanjih, počitnicah ali krajšem oddihu lahko pride do marsičesa. Vse neverjetne, vendar ne ravno nemogoče situacije je Vzajemna s pomočjo agencije Futura DDB vključila v novo kreativno akcijo Zavarovanja za tujino, ko lahko pride zavarovanje še kako prav. Akcijo so vzpostavili tik pred poletnimi počitnicami, ko so potovalni cilji že bolj ali manj določeni.

Primeri sloganov: Malo verjetno je, da na hrvaški obali naletite na lačnega morskega psa. Ni pa nemogoče. / Malo verjetno je, da vam na rajski plaži pade velik kokos na glavo. Ni pa nemogoče. / Malo verjetno je, da se med ogledovanjem znamenitosti v tujem mestu ta zvrne na vas. Ni pa nemogoče.

Ime akcije: Zavarovanje za tujino. Za vse mogoče.

 Elementi akcije: zunanje oglaševanje, radijski oglasi, komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavniki naročnika: Klemen Daneu, Tomaž Krejačič in Barbara Kurevija

Direktor naročnika v agenciji: Gregor Firbas

 Vodja projekta: Satin Papež

Kreativni direktor: Jože Gerečnik

Umetniška vodja: Vesna Žnidaršič

Izvedbena oblikovalca: Luka Štuhec, Marko Piškur, Iztok Perko

Kreativni strateg: Goran Lang

Tekstopisci: Tina Križaj, Katarina Ferk in Nino Bavčar

Ilustracije in motivi: Nu Frame

vzajemna

vzajemna

vzajemna

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji