bla
Aktualno

Oglas kot ena velika zabava

Dogajanje v novem oglasu konjaka Hennesy je delno postavljeno v leto 1817, ki velja za ustanovno leto te blagovne znamke.

V skoraj šestminutnem oglasu, ki ga je zasnovala agencija DDB in režiral oskarjevec Paul Sorrentino, res ne manjka dinamike. Najprej spremljamo portirja iz 19. stoletja (časovna umestitev ni naključna, leta 1817 Henessy dobi oznako V.S.O.P. oziroma ang. very superior old pale ali precej bolj staran izbor in pomeni konjak, ki se je v hrastovem sodu staral vsaj 4 leta) v enem od hotelov, ki dvori gostji hotela, pozneje pa med sicer številčno igralsko zasedbo spoznamo še glamurozno divo, takšne in drugačne umetnike in ekscentrika, ki išče svojega pava (!).

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji