Lidl
Aktualno

Od besed k dejanjem: Lidl Slovenija ne bo prodajal petard

Lidl Slovenija je prvi trgovec v Sloveniji, ki je ukinil prodajo pirotehničnih sredstev. Za to potezo so se odločili v sodelovanju z Društvom za zaščito živali.

Upravljavci portala ljubiteljev psov v Sloveniji Pes moj prijatelj so želeli izvedeti, ali med slovenskimi trgovci prodaja pirotehnike z leti upada ali narašča. Iz Lidla Slovenije je sledilo sporočilo, da so z letošnjim letom ustavili prodajo pirotehnike.

»Z veseljem vam sporočamo, da v Lidlu Slovenija letos na prodajne police ne bomo več umestili pirotehničnih izdelkov. V svojem delovanju si vseskozi prizadevamo za ustvarjanje boljšega sveta, zato delamo korake k prijaznejšemu in varnejšemu okolju tudi za živali. Prepričani smo, da bodo naši kupci to spremembo sprejeli pozitivno,« so za portal pesmojprijatelj.si sporočili iz ekipe korporativnega komuniciranja Lidla Slovenija.

Ista vprašanja so pri portalu Pes moj prijatelj naslovili še na trgovske družbe Mercator, Hofer Slovenija, Spar Slovenija, Tuš, Merkur in Obi. Iz Hoferja so odgovorili, da pri oblikovanju ponudbe vseskozi upoštevajo želje in potrebe kupcev, zato v svojo asortiman umeščajo tudi pirotehnične izdelke. V Mercatorju pa priznavajo, da povpraševanje po pirotehničnih izdelkih v zadnjih letih nekoliko upada. Druga omenjena podjetja niso odgovorila na zastavljena vprašanja.

Kako zelo so pirotehničnim sredstvom (ne)naklonjeni) bralci in sledilci MM-a, pa kaže zmagovalka med družbeno odgovornimi akcijami v okviru MM-ove akcije leta 2018. To je namreč postala akcija »Petarde? Ne, hvala!«, ki jo je za TAM-TAM ustvarila agencija Luna\TBWA.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji