• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MM-ova akcija 2018: med družbeno odgovornimi akcijami ste izbrali »Petarde? Ne, hvala!«

Za družbeno odgovorno akcijo leta 2018 ste bralci MM-a s kar 595 glasovi izbrali akcijo »Petarde? Ne, hvala!«, ki jo je za TAM-TAM ustvarila Luna TBWA. Hvala za vaše glasove, naročniku in ustvarjalcem akcije pa seveda čestitke!

Luna TBWA je za TAM-TAM zasnovala celostno akcijo »Petarde? Ne hvala!«, ki ob koncu vsakega leta ozavešča o posledicah pokanja petard in raket za živali. Zgodba izpostavlja tri (ilustrirane) živali, ki so ljudem običajno tudi najbolj blizu in odkriva plasti posledic pokajočega veseljačenja ljudi. Akcija letos vključuje tudi posebno aktivacijo na družbenih omrežjih, s katero želijo ustvarjalci predvsem mladim, ki še vedno mečejo petarde in rakete, približati glasno izkušnjo pokanja, kot jo z veliko bolj izostrenim sluhom doživljajo živali.

Na drugem mestu je z 212 glasovi akcija »Najčistejša pisava na svetu«, ki jo je za Ekologe brez meja ustvarila Futura DDB. Tretja je s 65 glasovi ena največkrat nagrajenih slovenskih akcij leta, in sicer »Skrita soba pobega«, ki jo je Agencija 101 zasnovala za UNICEF Slovenija.

Kako ste/smo izbirali?

Uredništvo Marketing magazina je v ožji izbor uvrstilo 57 oglaševalskih akcij, objavljenih v rubriki Izbor MMeseca na spletni strani MM. Glasovanje smo po vzoru oglaševalskih festivalov razdelili na več kategorij. To so trgovina, storitve, izdelki, družbeno odgovorne akcije in »razno«. Glasovanje na Facebooku bo potekalo še do srede, 6. februarja 2019, do 9. ure. Pravkar smo začeli s kategorijo »razno« oziroma s projekti, ki jih zaradi njihovih posebnosti nismo mogli uvrstiti v nobeno od predhodno »določenih« kategorij. Vabljeni h glasovanju!

MM-ovo akcijo 2018 omogoča DIGGIT.