Intersport
Aktualno

Novo, virtualno nakupovanje v Intersportu

V Intersportu so večkanalni pristop k nakupovanju zdaj nadgradili še z možnostjo virtualnega nakupovanja.

Za vse, ki pri spletnem nakupovanju pogrešajo občutek brskanja po fizični trgovini, virtualna trgovina nagovarja te izzive in združuje izkušnjo nakupovanja v fizičnem prostoru z udobjem, ki ga ponuja spletno nakupovanje. Uporabnik tako lahko navdih in želeni izdelek poišče z virtualnim sprehodom po prodajnem prostoru, nakup pa zaključi v spletni trgovini in pri tem izbere želeni način plačila in dostavo.

»Virtualno nakupovanje ponuja nov, vznemirljiv način nakupovanja, ki se bo prikupil predvsem tistim, ki pri klasičnem spletnem nakupovanju pogrešajo 'trodimenzionalnost' in domačnost fizičnega trgovinskega prostora,« pravi Barbara Janžekovič, vodja marketinga in večkanalne izkušnje v Intersportu. 

V novi virtualni trgovini je trenutno več kot dva tisoč izdelkov in je prvi primer virtualne trgovine s tako velikim številom izdelkov na svetu. Intersport s tem nadaljuje razvoj večkanalnega prodajnega okolja in nakupovanja, ki v ospredje postavlja predvsem udobnost nakupovanja in zbližuje izkušnje nakupovanja v obeh svetovih, spletnem in fizičnem.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji