Novo poglavje za znamki Sola in Zala
Pivovarna Laško Union (PLU) in slovenska družba NIKA Bev sta podpisali pogodbo, s katero PLU prenaša lastništvo blagovnih znamk Sola in Zala na novo generacijo družine Stanić, ki je že več let njihov partner.
Kot pravijo v PLU, bodo z odsvojitvijo omenjenih blagovnih znamk zmanjšali kompleksnost proizvodnje in poenostavili svoje poslovanje, kar bo podjetju omogočilo močnejše osredotočanje na zagotavljanje trajnostne rasti v pivovarstvu in distribuciji. »Družina Stanić je že več let partner PLU na področju distribucije in proizvodnje izdelkov blagovne znamke Sola v regiji Adria. Posledično je predana dolgoročnemu razvoju obeh blagovnih znamk z zagotavljanjem nadaljnje odlične kakovosti izdelkov za kupce in potrošnike, kar ji bo omogočilo krepitev njenega položaja proizvajalca pijač,« so zapisali v sporočilu za javnost. Hkrati so v PLU sklenili dolgoročni dogovor s podjetjem NIKA Bev za nadaljevanje distribucije obeh blagovnih znamk na slovenskem trgu.
»Naša odločitev za prodajo blagovnih znamk Sola in Zala izhaja iz dejstva, da ima mestno središče Ljubljane omejene možnosti za nadaljnji dolgoročni razvoj in rast proizvodnje na trenutni lokaciji. Poleg tega naša strategija EverGreen narekuje osredotočanje na našo jedrno pivovarsko dejavnost in zmanjševanje naše kompleksnosti. Veseli smo, da sta naši blagovni znamki Sola in Zala našli nov uspešen dom. Hkrati se veselimo naslednjega poglavja naše pivovarske zgodbe, v katerem bo pivovarna v Laškem postala ena večjih pivovarn Heinekena v regiji. Ne glede na to ne zapuščamo prestolnice. Mesto Ljubljana je vedno bilo in bo za nas tudi v prihodnje ostalo zibelka in dom naše blagovne znamke Union, zato bomo tudi v prihodnje prisotni na tej lokaciji,« je pojasnil Zooullis Mina, glavni direktor PLU.