Novi MM: »Ves čas moramo biti budni«
Na naslovnici 478. številke Marketing magazina je Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica marketinga in razvoja v skupini Mercator.
V Sloveniji ima vodilnih pet trgovcev kar 90-odstotni delež trga, zato je trda (oglaševalska) bitka neizogibna. Z Viktorijo Radojević Mavrič smo se pogovarjali o tem, kako v Mercatorju s svojo komunikacijsko strategijo prodirajo na površje v oceanu (podobnih) oglaševalskih sporočil, vpetosti marketinga v vse pore podjetja in timskem delu pa tudi o njenem prihodu v Ljubljano pred petimi leti. »Če ste prvi in največji, kot je Mercator, imate vedno nekoga za seboj, ki vas bo poskušal dohiteti, zato morate biti stalno v prednosti. Zdrava konkurenca nas drži budne in kreativne, kar je dobro, saj se sicer lahko hitro uspavate. Drugi namreč ne spijo, zato se moramo tudi mi spreminjati in biti inovator,« o konkurenčni bitki pravi Radojević-Mavričeva.
Tudi v novem MM-u boste lahko prebirali zgodbe (slovenskih) blagovnih znamk, ki so zadnje leto izkoristile za lastno prenovo in/ali novo komunikacijsko strategijo, od Donata preko Uniona do Nove KBM po združitvi z Abanko. Preučili smo tudi, kako so na slovenskem trgu zaživeli izdelki s CBD, pri katerih še vedno obstaja precej zakonodajne »sivine«, in ugotavljali, kako inovativno so se na pandemične razmere odzvale zavarovalnice. Če pa si boste želeli malce lahkotnejšega branja in nasvetov za kuhanje doma, pa le posezite po naši posebni prilogi KuhaMMo, ki se je lanskega decembra pridružila MM-ovi družini publikacij.