Novi MM
Aktualno

Novi MM: Iz revijalne založbe v multimedijsko družbo

Na naslovnici 465. številke Marketing magazina je Špela Gutnik, direktorica marketinga in prodaje v Adria Medii Ljubljana, s katero smo se pogovarjali o izzivih digitalne preobrazbe njihove zdaj multimedijske hiše.

V dinamičnem medijskem svetu so morali (tudi) časopisni in revijalni založniki poiskati svoj novi prostor pod soncem – ali pa doživeli neizogiben zaton. Spreminjajoče se bralne navade in digitalizacija so jih postavili pred neizprosne izzive, ki so jih najspretnejši med njimi dojeli kot novo priložnost. Čeprav njihova pot digitalne preobrazbe še zdaleč ni bila preprosta in je terjala neizogibne žrtve, pa so jo v podjetju Adria Media Ljubljana uspešno preobrodili.  »Z lansko reorganizacijo smo zaključili proces transformacije iz pretežno revijalne v multimedijsko oz. pretežno digitalno založbo. Zavedati se moramo, da naklade padajo in založnikom pogosto ne omogočajo več normalnega preživetja. Ker se je na trgu pojavila priložnost, smo se odločili za prodajo šestih blagovnih znamk,« v intervjuju pripoveduje Špela Gutnik.

V aktualni številki predstavljamo tudi rezultate B-reporta 2019, ugotavljamo, kako bo znižana stopnja DDV za časopise, knjige in druge publikacije vplivala na njihovo poslovanje, in pišemo o osebni znamki Luke Dončića. Obiskali smo butični oblikovalski Kabinet 01, ki med drugim snuje rešitve za oblikovalko Niko Zupanc in prodorno znamko Flaviar, in preučili, kako si multinacionalke pa tudi lokalna podjetja prizadevajo za boljši planet.

Intervju

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Karmeno Kesar
20. 06. 2020

Marketinški strokovnjak Kamenko Kesar je nedavno izdal že svojo tretjo knjigo Če bi moški…

Bralka, ki se je lanski dopust med branjem na plaži na glas smejala, bo kupila mojo tretjo, četrto, peto knjigo. Zelo malo izdelkov na trgu vas…

Naši avtorji