kobe bryant
Aktualno

Nikejev poklon Kobeju Bryantu

Na 42. rojstni dan pokojnega košarkarskega zvezdnika Kobeja Bryanta Nike nagovarja posameznike, naj bodo boljša različica samih sebe. Tako kot bi si to želel »Črni mamba«.

V oglasu spremljamo arhivske posnetke ameriške košarkarske legende in njegove prebliske ter – kot je v Nikejevih oglasih že ustaljeno pravilo – številne športnike na vseh ravneh, ki za svoj uspeh garajo iz dneva v dan. »Kobe Bryant nas je učil, naj bomo boljši – boljši strelci, boljši GOAT (ang. »greatest of all time« ali v prevodu »najboljši vseh časov«), boljši očetje. Njegova filozofija je spremenila pravila igre in še naprej navdihuje športnike, kot so Serena Williams, Anthony Davis, Sydney Leroux, Diana Taurasi in Sky Brown,« so ob oglasu zapisali pri Nikeju.

Oglas so označili kot »univerzalni pomen napredka, ki poudarja Kobejevo veliko željo po izboljšavah«. Za še večjo »moč« oglasa sta Nike in njegova krovna kreativna agencija Wieden+Kennedy kot pripovedovalca uporabila ameriškega raperja Kendricka Lamarja. Ta izreče tudi prilagojeni slogan znamke – »Just do it« namreč postane »Just be better«.

Gre za drugi oglas, ki ga je Nike po Bryantovi smrti posvetil temu velikemu košarkarskemu mojstru. Prvega so predstavili kmalu po njegovi smrti 26. januarja letos. Takrat smo pisali tudi o Bryantovi kreativni žilici in nastopih v oglasih.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji