Nikejev poklon Kobeju Bryantu
Na 42. rojstni dan pokojnega košarkarskega zvezdnika Kobeja Bryanta Nike nagovarja posameznike, naj bodo boljša različica samih sebe. Tako kot bi si to želel »Črni mamba«.
V oglasu spremljamo arhivske posnetke ameriške košarkarske legende in njegove prebliske ter – kot je v Nikejevih oglasih že ustaljeno pravilo – številne športnike na vseh ravneh, ki za svoj uspeh garajo iz dneva v dan. »Kobe Bryant nas je učil, naj bomo boljši – boljši strelci, boljši GOAT (ang. »greatest of all time« ali v prevodu »najboljši vseh časov«), boljši očetje. Njegova filozofija je spremenila pravila igre in še naprej navdihuje športnike, kot so Serena Williams, Anthony Davis, Sydney Leroux, Diana Taurasi in Sky Brown,« so ob oglasu zapisali pri Nikeju.
Oglas so označili kot »univerzalni pomen napredka, ki poudarja Kobejevo veliko željo po izboljšavah«. Za še večjo »moč« oglasa sta Nike in njegova krovna kreativna agencija Wieden+Kennedy kot pripovedovalca uporabila ameriškega raperja Kendricka Lamarja. Ta izreče tudi prilagojeni slogan znamke – »Just do it« namreč postane »Just be better«.
Gre za drugi oglas, ki ga je Nike po Bryantovi smrti posvetil temu velikemu košarkarskemu mojstru. Prvega so predstavili kmalu po njegovi smrti 26. januarja letos. Takrat smo pisali tudi o Bryantovi kreativni žilici in nastopih v oglasih.