bozicni oglasi 2
Aktualno

Najbolj ganljivi božični oglasi

Nekateri oglaševalci s prazničnimi oglasi stavijo na humor, drugi na nostalgijo, tretji pa na to, da gledalca ganejo, včasih do solz. Nekaj takšnih smo izbrali v tokratnem izboru božičnih oglasov.

Telekomunikacijska družba O2 je letos predstavila svojo prvo božično oglaševalsko akcijo, ki so jo ustvarili z londonsko agencijo VCCP. V oglasu spremljamo deklico, ki sama drsa na praznem ribniku, žalostna, ker zaradi pandemije ne more trenirati, kot bi želela. Naenkrat se ob njej pojavi maskota družbe O2, robotek Bubl, ki ji dela družbo, s tem pa želijo pri O2 povedati, da so svojim uporabnikom na voljo, kadar koli jih potrebujejo.

Dobrodelna organizacija londonske otroške bolnišnice Great Ormond Street Hospital je v oglasu izpostavila dejstvo, da bi za praznike vsak otrok moral biti doma v družbi svoje družine. »Zvezdnici« oglasa sta deklica Mia in njena sestra Amy, ki sta bili v resnici pacientki v tej bolnišnici, za ta oglas pa so ju upodobili v animirani podobi.

Notonthehighstreet, britanska spletna »tržnica«, ki podpira male podjetnike, je z agencijo Friendly Giants ustvarila oglas, v katerem poudarjajo, da je čarovnija v malih stvareh. V njem slavijo drobne trenutke, ljubeče geste in majhna presenečenja, ki so po njihovem mnenju vredna največ.

Berlinska spletna trgovina Zalando je v svojem oglasu poudarila tisto, kar so mnogi v letu 2020 zelo pogrešali – človeški stik. Z berlinsko agencijo Anomaly so ustvarili oglas, ki so ga poimenovali »Še se bomo objemali«, z njim pa želijo razširiti občutek optimizma in upanja.

Med oglasi, ki jih je še vredno omeniti in smo o njih že pisali, je zagotovo še Disneyjev »Od naše družine vaši«, Coca-Colino »Pismo«, Amazonov »The Show Must Go On« in Etsyjev »Podarite, kot da mislite resno«.

Intervju

kreativni gen
18. 01. 2021

Marketing mreža je v soboto, 16. januarja 2021, premierno predvajala film Kreativni gen.…

maja golob
15. 01. 2021

Maja Golob je soustanoviteljica marketinške agencije Spago, katere poslanstvo je, da…

dobroje
13. 01. 2021

Prodajne police trgovin z živili se šibijo pod različnimi izdelki in za potrošnike, ki se…

Snovalci blagovne znamke Dobroje so si za svoj cilj zastavili, da bodo z lastno dostavo zaposlenim na delovnem mestu ali pa doma omogočili celovit in…

Naši avtorji