Naj slovenski oglasi 2020: Nina Dinjaški, Sonce.net
Nina Dinjaški, kreativna direktorica v agenciji Sonce.net, je zadnja v vrsti kreativcev, ki so nam zaupali, kateri slovenski oglasi iz leta 2020 so se jim najbolj vtisnili v spomin.
Hofer z oglasom »Hofer scena«, rap z Ladom Bizovičarjem: »Zato, ker je vedno super videti blagovno znamko, ko se ne jemlje preresno in nas zna nasmejati. In zato, ker redko vidimo oglas, ki se tako vtisne v družbo. Najbolj prepevana popevka leta pri otrocih je Po Hofer ceni.«
Najčistejša pisava na svetu – Futura DDB in ekologi brez meja: »Ko se združita ustvarjalnost in družbena aktivnost ter nastane nekaj lepega, kar hkrati trka na našo vest – projekt v duhu časa.«
Pantomuma Ljubljanskih mlekarn: »Ker je zadela duh časa v maskah in hkrati odlično izkoristila medij – družbena omrežja.«
»Za konec pa še posebna omemba akcije, ki si zasluži pohvalo, to so logotipi v času epidemije, ki jih je ustvaril Jure Tovrljan.«