nina dinjaski
Aktualno

Naj slovenski oglasi 2020: Nina Dinjaški, Sonce.net

Nina Dinjaški, kreativna direktorica v agenciji Sonce.net, je zadnja v vrsti kreativcev, ki so nam zaupali, kateri slovenski oglasi iz leta 2020 so se jim najbolj vtisnili v spomin.

Hofer z oglasom »Hofer scena«, rap z Ladom Bizovičarjem: »Zato, ker je vedno super videti blagovno znamko, ko se ne jemlje preresno in nas zna nasmejati. In zato, ker redko vidimo oglas, ki se tako vtisne v družbo. Najbolj prepevana popevka leta pri otrocih je Po Hofer ceni.«

hofer scena

Najčistejša pisava na svetu – Futura DDB in ekologi brez meja: »Ko se združita ustvarjalnost in družbena aktivnost ter nastane nekaj lepega, kar hkrati trka na našo vest – projekt v duhu časa.«

pisava

Pantomuma Ljubljanskih mlekarn: »Ker je zadela duh časa v maskah in hkrati odlično izkoristila medij – družbena omrežja.«

pantomuma

»Za konec pa še posebna omemba akcije, ki si zasluži pohvalo, to so logotipi v času epidemije, ki jih je ustvaril Jure Tovrljan.«

starbucks

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji