husu coca cola
Aktualno

Naj poletni oglasi: Domen Husu

Domna Husuja, kreativnega direktorja v agenciji Yin+Young, smo postavili pred izziv, naj nam zaupa svojega favorita med poletnimi oglasi. Pravi, da ni prepričan, da sploh ima najljubši oglas, a je enega vseeno izpostavil.

»Ne vem, če bi rekel, da je to moj najljubši poletni oglas, ker nimam niti najljubšega zimskega. Pravzaprav nisem prepričan, da sploh imam svoj najljubši oglas. Sem se pa nedolgo nazaj ob srebanju Coca-Cole spomnil na tole očarljivo poletno romanco v šestdesetih sekundah in ugotovil, da je to ta občutek. Zakaj? Ker je poletje najbolj razgret letni čas, vročina pa ni edina stvar, ki nam vzame sapo. Nenazadnje smo vsi krvavi pod kožo. Tudi mame.«

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji