rd5
Aktualno

Nagrada Red Dot za prestižna slovenska izdelka

Serijo člankov, v kateri predstavljamo letošnje slovenske dobitnike nagrad Red Dot, zaključujemo s podjetjema Adria Dom in N&N.

V Adria Dom so rdečo piko za produktni dizajn prejeli drugo leto zapored. Lani je nagrado dobila prestižna serija mobilnih hiš XLine, ki je prejela celo naziv Best of the Best v svoji kategoriji. Letos pa je prejemnica nagrade Red Dot postala modularna hiša Aurora Twin, ki je namenjena za celoletno bivanje. V Adria Dom pravijo, da delujejo v zelo specifični turistični niši. »Turizem pospešeno doživlja spremembe predvsem v smislu bolj osebnega pristopa in razumevanja gosta. Dejstvo je, da je koronsko obdobje prineslo precej negotovosti, a tudi priložnosti. Mi smo to obdobje izkoristili za poglobljeno analizo trga in predstavitev novosti,« povejo.

XLine serija predstavlja najvišji razred mobilnih hiš, kjer so združili vrhunski dizajn z odlično bivalno izkušnjo. Je naslednica premium razreda mobilnih hiš Adria in njen razvoj je temeljil na najnovejših raziskavah potreb in obnašanja ljudi pri preživljanju prostega časa. Namenjena je ljubiteljem počitnic in pustolovcem z močno željo po preživljanju časa v naravi in sovpada s sloganom »Bližje naravi«. »Ključne posebnosti so predstavitev novega arhitekturnega sloga, kjer izstopajo minimalizem, kubični dizajn, večje steklene površine z izstopajočim vogalnim oknom za še več naravne svetlobe ter trajnostnimi materiali. V notranjosti je poudarek na t.i. pametnem upravljanju sten in inovativnem dizajnu notranjih elementov s poudarkom na detajlih. Namenjena je za zahtevne B2B kupce v mediteranskem okolju,« pravijo.

xline

Nov segment prestižnega turizma

Modularno hišo Aurora Twin opišejo kot povsem drugo zgodbo. Gre za celoletno hišo v različnih tlorisnih variantah, ki je bila razvita zaradi zahtev severne Evrope po večjem bivalnem prostoru in ustrezni izolativnosti. »Severno od Slovenije se celoletni turizem razvija hitreje. Aurora Twin je nadgradnja standardnih mobilnih enot za bivanje v vseh pogledih, ob upoštevanju trajnostnih standardov. Z modularnostjo in edinstvenimi rešitvami kompaktne prostorske zasnove, dvigujemo smernice na naslednjo stopnjo in s tem odpiramo nov segment prestižnega turizma. V naših produktih je vsak centimeter prostora izkoriščen in to je tudi eden od razlogov za presenečenje obiskovalcev, saj naše hiše delujejo bistveno večje kot to nakazuje kvadratura na specifikaciji. Dizajn sledi zdaj že prepoznavni Adria arhitekturi. Pravzaprav lahko govorimo že o hibridu med klasično in mobilno bivalno enoto, saj v Auroro Twin že vgrajujemo elemente kot je recimo toplovodno talno ogrevanje, kar ni ravno običajno v naši panogi. Tako zunanjost kot notranjost sta urbane in sodobne zasnove. Izpostavimo lahko še enostaven transport in postavitev v 48 urah,« povejo.

aurora twin

»Na tujih trgih cenijo dizajn in dodano vrednost, ki jo prinaša«

Obe nagradi Red Dot opišejo kot izjemno pomemben dosežek: »Gre nedvomno za eno od najprepoznavnejših in prestižnih nagrad v svetu oblikovanja. Tako smo se ob bok postavili največjim globalnim blagovnim znamkam. Dodatno prepoznavnost pričakujemo predvsem na tujih trgih, kjer cenijo dizajn in dodano vrednost, ki jo prinaša. Dejstvo je, da smo kot gostje vsi čedalje bolj zahtevni. Glede na to, da poslujemo izključno v nišni B2B panogi, se ne poslužujemo standardnih marketinških aktivnosti. Osredotočamo se na specializirane dogodke in sejme ter obiske ključnih kupcev pri nas v podjetju, kjer imamo tudi razstavni prostor. Prepoznavni Red Dot logo že komuniciramo preko publikacij, dogodkov in digitalnih kanalov,« pravi Elvis Zagrljača, vodja tržnih komunikacij v Adria Domu in sklene z mislijo, da so ugotovili, da so z vpeljavo tržno vodenega razvoja produktov izbrali pravi pristop. »Lani smo prvič prejeli mednarodno nagrado, kar je velika vzpodbuda za naprej. Redno sodelujemo s Kompetenčnim centrom za design management, ki je danes pomemben del procesov v podjetju Adria Dom. Prisotni smo v 30 državah in naše produkte boste našli že na 500 lokacijah. Ravno letos praznujemo 20. obletnico in izdelali smo 20.000 hišo. Izjemnih rezultatov in nagrad brez zavzetih sodelavcev in pravilnega pristopa ter postopkov vodenja ne bi bilo. Načrtov in izzivov nam za prihodnost ne manjka.«

»Estetsko zlitje stekla in lesa v kombinaciji z razkošnim občutkom prostora«

V podjetju N&N so 'rdečo piko' prejeli za model savne Mirror Glass Sauna XL. Gre za savno, ki združuje les z velikimi zrcalnimi steklenimi površinami bronaste barve. Nizka toplotna prevodnost dvojne toplotne zasteklitve skupaj z izolacijo iz lesnih vlaken deluje energetsko varčno. Notranje stene in klopi so izdelane iz lesa trepetlike ter nordijske smreke, ki daje občutek udobja, steklene površine pa poskrbijo za odprtost. Kabina se lahko uporablja kot finska, bio-zeliščna ali infrardeča savna, vključena je ločena soba za počitek ter hkrati za hrambo oblačil in opreme za savno. Savno je mogoče upravljati prek WI-FI-ja, aplikacije ali Alexe, kar uporabnikom omogoča, da segrejejo savno še preden se vrnejo domov. Žirija je Mirror Glass Sauna XL opisala kot »uspešno estetsko zlitje stekla in lesa v kombinaciji z razkošnim občutkom prostora«.

»Nagrada je za nas velika čast in potrditev našega dela na področju oblikovanja in inovacij. Naša ekipa je predano delala na oblikovanju zunanje savne, ki ne le izpolnjuje, ampak presega pričakovanja naših strank. To priznanje pa dokazuje, da smo na pravi poti,« so za MM povedali v podjetju N&N.

Mirror Glass Sauna

»Nagrada je za nas več kot le simbol oblikovalske odličnosti«

Pomen te nagrade je zanje večplasten: »Prvič, poudarja kakovost naših izdelkov, saj je Red Dot simbol izjemnega oblikovanja in inovacij. Drugič, potrjuje našo zavezanost k ustvarjanju vrhunskih izdelkov, ki ne le izpolnjujejo, ampak presegajo potrebe naših strank. Nazadnje pa ta nagrada tudi povečuje našo opaženost na trgu in prispeva k našemu ugledu, zato jo bomo izpostavili na več načinov. Naše trženjske aktivnosti bodo vključevale poudarek na tem priznanju, tako na naši spletni strani kot v tiskanih in digitalnih oglasih. Prav tako bomo nagrado vključili v naša prodajna in promocijska gradiva. Poleg tega načrtujemo posebno dogodek, kjer bomo proslavili to priznanje skupaj z našimi strankami in partnerji. Zavedamo se, da je ta nagrada tudi priznanje njim, ki verjamejo v naše izdelke in jih uporabljajo,« pravijo.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji