aleša
Aktualno

Nagrada Primus 2023 Aleši Mižigoj iz Medexa

Jutri se začenja 25. Slovenska konferenca o odnosih z javnostmi (SKOJ), na kateri bodo podelili tudi nagrado Primus 2023, ki jo prejme Aleša Mižigoj, lastnica in direktorica družinskega podjetja Medex.

Nagrado za komunikacijsko odličnost managerjev, ki sta jo lani obudila Slovensko društvo za odnose z javnostmi in Združenje Manager, so Aleši Mižigoj namenili predvsem zato, ker jo odlikujeta jasna prezenca in toplina, obenem pa kaže dobro mero podjetnosti in neposrednosti, ki plemenitita tudi poslovne uspehe podjetja.

»Letošnja bera prijav za nagrado Primus je bila zelo zanimiva in komisija ni imela lahkega dela. Predvsem me veseli, da se vse bolj uveljavlja zavedanje, da mora biti dober manager tudi kakovosten, odprt in pristen komunikator. Prav je, da izpostavimo tiste, ki v tem še posebej blestijo. Odgovornost do okolja, spodbujanje in opolnomočenje žensk ter poslovno delovanje, ki je vedno delovanje z vrednotami in ne za vsako ceno, odlikujejo našo letošnjo prejemnico nagrade Primus. Aleša Mižigoj s svojo neposrednostjo in iskrenostjo, pa tudi doslednostjo vzpostavlja zaupanje z zaposlenimi, kupci in poslovnimi partnerji,« je odločitev pojasnila predsednica komisije Primus 2023 Petra Juvančič, izvršna direktorica Združenja Manager.

Ob njej so bile v komisiji še predsednica Slovenskega društva za odnose z javnostmi Tina Cipot, direktorica podjetja Varis in prejemnica nagrade Primus 2022 Sabina Sobočan, urednica in novinarka Bloomberg Adria Katarina Matejčič, direktorica podjetja Mediade mag. Edita Krajnović in direktorica komunikacijske skupine O28 Alenka Vidic Praprotnik.

»Aleša Mižigoj je zgled trajnostnega voditeljstva. Da gre nagrada Primus že drugič zapored v roke managerki, je prav gotovo tudi odraz časa, v katerem smo,« je še dodala Petra Juvančič, »vse več žensk prevzema vodilne položaje v podjetjih, vse več jih zavzema stališča in se vključuje v diskurz v javnost. To so pomembni koraki za prihodnost.« Ravno te dni je odprt tudi razpis za priznanje 'Vključi. Vse 2023.', ki ga podeljuje sekcija managerk pri Združenju Manager z namenom izpostaviti podjetja s strategijo vključevanja in raznolikosti ter razvitim odnosom do enakosti spolov, je še spomnila Juvančičeva.

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji