bledcom
Aktualno

Na BledComu o ponovnem zagonu komuniciranja po koronskem premoru

Danes se je na Bledu začel 29. mednarodni simpozij o raziskovanju odnosov z javnostmi – BledCom. Gre za tradicionalno srečanje akademikov in praktikov z vsega sveta, ki raziskujejo raznolike teme s področja odnosov z javnostmi in povezanih disciplin.

Osrednja tema letošnjega simpozija je »Ponovni zagon« oz. vprašanje, kako organizacije po koronskem premoru ponovno odkrivajo komuniciranje s svojimi notranjimi in zunanjimi deležniki. O ponovnem zagonu komuniciranja v organizacijah je dr. Dejan Verčič, profesor na FDV in partner v družbi Herman & partnerji ter začetnik in organizator simpozija, povedal:  »Tako kot raste vrednost neopredmetenih sredstev v vrednosti sodobnih podjetij, tako raste vrednost mehkih znanj in veščin pri njihovem vodenju. Komuniciranje in to v vse smeri, od poslušanja do sporočanje in dogovarjanja, je vse bolj pomembno ne le za menedžerje, temveč za vse zaposlene. Več kot je v podjetju znanja, bolj je to razpršeno in lahko se učinkovito uporablja samo v sodelovanju čim večjega števila ljudi. Medtem pa postajajo tudi meje med zaposlenimi v organizacijah in kupci ter vsemi ostalimi zunaj njih vse bolj porozne in s tem rastejo polja tako sodelovanja kot tudi konfliktov.«

vercic

»Najbolj pristne zgodbe govorijo posamezniki«

Uvodno predavanje na letošnjem srečanju več kot stotih znanstvenikov in praktikov iz osemindvajsetih držav je imel dr. Dmytro Oltarzhevskyi, profesor oglaševanja in odnosov z javnostmi na Narodni univerzi Tarasa Ševčenka v Kijievu. V svojem govoru je izpostavil, da smo zaradi dogodkov v Ukrajini prisiljeni na komunikacijsko stroko pogledati z novega zornega kota. »Včasih smo razvijali zgodbe blagovnih znamk in se osredotočali na življenja zvezdnikov. Danes ugotavljamo, da lahko najbolj pristne zgodbe govorijo posamezniki, ki so sami doživeli neverjetne trenutke. Na primer zgodba upokojenega ukrajinskega poštarja, ki je sestrelil rusko lovsko letalo. Ali pa zgodba deklice, ki je kot prostovoljka rešila življenje psom, ki so bili ujeti v ognju. To so junaki našega časa in zaslužijo si, da se o njih pripovedujejo zgodbe,« je povedal.

dmytro

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

zletalom
01. 08. 2022

Vsak, ki rad potuje, je na družbenih omrežjih verjetno že zasledil profil Z letalom na…

Najbolj preprosto lahko našo storitev pojasnimo tako, da gre za najem nekoga, ki organizira potovanje, ki pa se izvede samostojno. Sama namreč trdno…

Rod White
30. 07. 2022

Tako pravi Rod White, glavni direktor oblikovanja v podjetju TP Vision s sedežem v…

V običajnem vsakdanjem življenju obstaja jasna povezava s tem, koliko so ljudje pripravljeni plačati za določeno blagovno znamko iz ponudbe izdelkov…

Naši avtorji