bledcom
Aktualno

Na BledComu o ponovnem zagonu komuniciranja po koronskem premoru

Danes se je na Bledu začel 29. mednarodni simpozij o raziskovanju odnosov z javnostmi – BledCom. Gre za tradicionalno srečanje akademikov in praktikov z vsega sveta, ki raziskujejo raznolike teme s področja odnosov z javnostmi in povezanih disciplin.

Osrednja tema letošnjega simpozija je »Ponovni zagon« oz. vprašanje, kako organizacije po koronskem premoru ponovno odkrivajo komuniciranje s svojimi notranjimi in zunanjimi deležniki. O ponovnem zagonu komuniciranja v organizacijah je dr. Dejan Verčič, profesor na FDV in partner v družbi Herman & partnerji ter začetnik in organizator simpozija, povedal:  »Tako kot raste vrednost neopredmetenih sredstev v vrednosti sodobnih podjetij, tako raste vrednost mehkih znanj in veščin pri njihovem vodenju. Komuniciranje in to v vse smeri, od poslušanja do sporočanje in dogovarjanja, je vse bolj pomembno ne le za menedžerje, temveč za vse zaposlene. Več kot je v podjetju znanja, bolj je to razpršeno in lahko se učinkovito uporablja samo v sodelovanju čim večjega števila ljudi. Medtem pa postajajo tudi meje med zaposlenimi v organizacijah in kupci ter vsemi ostalimi zunaj njih vse bolj porozne in s tem rastejo polja tako sodelovanja kot tudi konfliktov.«

vercic

»Najbolj pristne zgodbe govorijo posamezniki«

Uvodno predavanje na letošnjem srečanju več kot stotih znanstvenikov in praktikov iz osemindvajsetih držav je imel dr. Dmytro Oltarzhevskyi, profesor oglaševanja in odnosov z javnostmi na Narodni univerzi Tarasa Ševčenka v Kijievu. V svojem govoru je izpostavil, da smo zaradi dogodkov v Ukrajini prisiljeni na komunikacijsko stroko pogledati z novega zornega kota. »Včasih smo razvijali zgodbe blagovnih znamk in se osredotočali na življenja zvezdnikov. Danes ugotavljamo, da lahko najbolj pristne zgodbe govorijo posamezniki, ki so sami doživeli neverjetne trenutke. Na primer zgodba upokojenega ukrajinskega poštarja, ki je sestrelil rusko lovsko letalo. Ali pa zgodba deklice, ki je kot prostovoljka rešila življenje psom, ki so bili ujeti v ognju. To so junaki našega časa in zaslužijo si, da se o njih pripovedujejo zgodbe,« je povedal.

dmytro

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji