mm
Aktualno

MOSS: Kombinacija medijev za največji učinek

Izvajalci raziskave MOSS so predstavili novo vrsto poročila, ki podjetjem omogoča, da pridejo do informacij, katere medije vključiti v marketinške akcije in kako jih kombinirati, da dosežejo največji učinek v izbrani ciljni skupini.

MOSS, raziskava merjenja obiskanosti slovenskih spletnih strani, predstavlja novo vrsto poročila, in sicer prenovljeno analizo TURF (Total Unduplicated Reach and Frequency), ki omogoča, da uporabnik bolje razume potencialni doseg ciljne skupine in učinkovitost oglaševalskih akcij.

Cilj analize je identificirati optimalno kombinacijo medijev, ki zagotovi največji potencialni učinek na izbrano ciljno občinstvo. Primeri uporabe analize TURF so uporabni pri odločanju o številu in predvsem kombinaciji medijev, ki jih velja vključiti v oglaševalske akcije. Na podlagi analize TURF se uporabnik odloči, ali se izplača dodatno investirati v dodaten medij za povišanje dosega ali ne.

Nova vrsta poročila TURF ni omejena le na maksimizacijo dosega ciljnega občinstva, omogoča iskanje optimalne kombinacije tudi glede na povprečno število obiskov, trajanje obiska, število ogledanih strani na obisk in druge metrike. Omogoča tudi še natančnejše načrtovanje marketinških akcij in optimizacijo finančnih vložkov v oglaševanje. 

 

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji