bla
Aktualno

MM-ova akcija 2021: zmagovalec je »Morda najbolj prijazen operater«

MM-ova akcija leta po izboru slovenskega občinstva je »Morda najbolj prijazen operater« oglaševalca T-2. Njihovo kampanjo je všečkalo več kot 1300 ljudi, delilo pa 140 uporabnikov.

Skupaj je priljubljeno glasovanje doseglo skoraj 85 tisoč ljudi. Pri MM-u smo z zanimanjem spremljali, kako veliko izbor pomeni ljudem, naročnikom in agencijam, ki so dokazali, kako pomembni so oglasi v vsakodnevnem življenju. Uporabniki so glasovanje delili več stokrat, na akcijo se je s komentarji odzvalo več sto ljudi. Vsako leto so zanimivi tudi pristopi, s katerimi poskušajo avtorji akcij pridobiti všečke. Letos smo bili med drugim priča tudi »aktivaciji« YouTuberja.

O zmagovalni akciji

T-2 je v sodelovanju z Agencijo Arih pripravil oglaševalsko akcijo, v kateri poudarjajo, da hitro razvijajoče se telekomunikacijske tehnologije zahtevajo od uporabnikov nenehno prilagajanje in učenje.

Kot pravijo, imajo telekomunikacijski operaterji ob tem dvojno nalogo. So nosilci razvoja in tisti, ki dnevno uvajajo novosti v svojo ponudbo, hkrati pa morajo dobro razumeti potrebe uporabnikov in jim na najbolj prijazen način pomagati pri razlagi ali reševanju tehničnih zagat. »Tehnična dovršenost je dostopna praktično vsem na svetu. Človeško toplino in prijazen nastop pa je treba gojiti. Po tem se T-2 razlikuje od svojih konkurentov, kar že leta potrjujejo pričevanja zadovoljnih uporabnikov in izsledki raziskav o zadovoljstvu uporabnikov s svojim operaterjem,« trdijo pri T-2.

Elementi akcije: televizijski, radijski, tiskani in digitalni oglasi, veliki plakati

Medijska agencija: Media Publikum

Predstavnik naročnika: Gregor Štampohar

Vodja projekta v agenciji: Tatjana Rusanov

Kreativni direktor in tekstopisec: Igor Arih

Umetniški direktor: Tom Petruccelli

Oblikovalec: Matjaž Ferenc

Fotograf in režiser: Izidor Farič

Produkcijska hiša: FiProdukcija

478-88

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

bla
20. 01. 2022

Klemen Peternel, direktor družbe Kalmia, poudarja, da NFT nosi pravo vrednost šele takrat…

V svetu blockchaina se vse dogaja s hitrostjo, ki je svetlobna v primerjavi z običajnim svetom, toda tehnologija je vedno bolj preizkušena in postaja…

bla
17. 01. 2022

Z Martino Wanis in Janom Šlambergerjem, zmagovalcema 6. sezone Štartaj Slovenija, smo se…

Če so nam oddaje nekaj pokazale, je to, da slovenski kupci želijo vedeti, od kod izvira hrana, ki jo uživajo.

teržan
15. 01. 2022

Z Darjo Teržan, izvršno direktorico poslovnega področja Donat v Atlantic Grupi, smo se…

»V marketingu se vse začne in v marketingu se vse konča. Kdor v poslovnem svetu tega danes ne razume, bo imel resne težave, morda ne letos, a v…

Naši avtorji