MM-ova akcija 2021: zmagovalec je »Morda najbolj prijazen operater«
MM-ova akcija leta po izboru slovenskega občinstva je »Morda najbolj prijazen operater« oglaševalca T-2. Njihovo kampanjo je všečkalo več kot 1300 ljudi, delilo pa 140 uporabnikov.
Skupaj je priljubljeno glasovanje doseglo skoraj 85 tisoč ljudi. Pri MM-u smo z zanimanjem spremljali, kako veliko izbor pomeni ljudem, naročnikom in agencijam, ki so dokazali, kako pomembni so oglasi v vsakodnevnem življenju. Uporabniki so glasovanje delili več stokrat, na akcijo se je s komentarji odzvalo več sto ljudi. Vsako leto so zanimivi tudi pristopi, s katerimi poskušajo avtorji akcij pridobiti všečke. Letos smo bili med drugim priča tudi »aktivaciji« YouTuberja.
O zmagovalni akciji
T-2 je v sodelovanju z Agencijo Arih pripravil oglaševalsko akcijo, v kateri poudarjajo, da hitro razvijajoče se telekomunikacijske tehnologije zahtevajo od uporabnikov nenehno prilagajanje in učenje.
Kot pravijo, imajo telekomunikacijski operaterji ob tem dvojno nalogo. So nosilci razvoja in tisti, ki dnevno uvajajo novosti v svojo ponudbo, hkrati pa morajo dobro razumeti potrebe uporabnikov in jim na najbolj prijazen način pomagati pri razlagi ali reševanju tehničnih zagat. »Tehnična dovršenost je dostopna praktično vsem na svetu. Človeško toplino in prijazen nastop pa je treba gojiti. Po tem se T-2 razlikuje od svojih konkurentov, kar že leta potrjujejo pričevanja zadovoljnih uporabnikov in izsledki raziskav o zadovoljstvu uporabnikov s svojim operaterjem,« trdijo pri T-2.
Elementi akcije: televizijski, radijski, tiskani in digitalni oglasi, veliki plakati
Medijska agencija: Media Publikum
Predstavnik naročnika: Gregor Štampohar
Vodja projekta v agenciji: Tatjana Rusanov
Kreativni direktor in tekstopisec: Igor Arih
Umetniški direktor: Tom Petruccelli
Oblikovalec: Matjaž Ferenc
Fotograf in režiser: Izidor Farič
Produkcijska hiša: FiProdukcija