MM HITRICE
Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.
Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« ob jutranji kavi in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.
Httpool dohiteva Media Publikum
Pregledali smo še zadnje podatke o poslovanju največjih agencij v letu 2019. Presenetila nas je rekordna rast prihodkov agencije Httpool. Httpool je namreč lani ustvaril za skoraj 50 milijonov evrov prihodkov in tako dosegel skoraj 90-odstotno rast prometa. S takšnimi rezultati dohiteva agencijo Media Publikum, ki še naprej ostaja največja medijska agencija v državi.
Več kot polovica Slovencev se ne namerava cepiti, ko bo cepivo na voljo
V Valiconu so preverjali, kako verjetno se bodo prebivalci Slovenije cepili proti koronavirusu, ko bo to cepivo dostopno tudi v Sloveniji. Dobra četrtina (26 %) jih pravi, da se zagotovo ne bodo cepili, še skoraj tretjina (31 %) pa, da bolj verjetno ne – skupaj torej več kot polovica prebivalcev napoveduje, da se (verjetno) ne bodo cepili (57% ). Na drugi strani jih le šestina pravi, da se bodo zagotovo cepili, dobra četrtina pa, da bolj verjetno.
e-SKOJ z brezplačnimi predavanji
Čeprav so morali zaradi pandemije letošnjo Slovensko konferenco za odnose z javnostmi odpovedati, pa bo organizator, Slovensko društvo za odnose z javnostmi, vseeno organiziral njeno digitalno različico. Brezplačna predavanja bodo med 24. in 26. novembrom 2020. Dogodek bo potekal pod naslovom »Skozi izkušnje bogatejši«.
Tudi konferenca FOCUS se seli na splet
Letošnja 6. FOCUS konferenca o inovacijah in komunikaciji v javni upravi in javnih podjetjih bo 25. in 26. novembra 2020 potekala v spletni obliki. Na konferenci bo med drugim govoril minister za javno upravo Boštjan Koritnik, ki bo predstavil strateške usmeritve komuniciranja med javno upravo Republike Slovenije. Letos je udeležba na konferenci brezplačna, prijave pa sprejemajo na uradni spletni strani www.focus-conference.eu.
Gault&Millau Slovenija predstavil spletno izobraževalno središče Znanje pod kapo
Po tem ko je Gault&Millau Slovenija v preteklem letu izvedel dva praktična dogodka za dijake in študente gastronomije, s svojim poslanstvom spodbujanja gastronomskih poklicev nadaljuje tudi letos. Izobraževalni projekt Znanje pod kapo je dobil svojo spletno različico, kar je prineslo tudi dodatne prednosti: še več vsebin, še več trikov in nasvetov ter še več možnosti sodelovanja.
Argeta Junior s portalom za otroke
Argeta, blagovna znamka Atlantic Grupe, je v sodelovanju z Agencijo 101 prenovila portal za otroke, na katerem ponujajo poučno-zabavne vsebine. Portal so zasnovali z izhodiščem, da je v današnjem času na spletu vse več neprimernih in celo škodljivih vsebin za otroke. Argeta Junior zato otrokom ponuja prenovljen portal poučno-zabavnih vsebin, ki nadgrajuje njihove interaktivne e-zgodbe za spodbujanje kognitivnega razvoja.
Coca-Cola HBC še vedno vodilna pri trajnostnem poslovanju
Coca-Cola HBC je po Dow Jonesovem indeksu trajnostnega razvoja za leto 2020, ki je vodilni svetovni kazalnik uspešnosti v trajnostnem poslovanju, najuspešnejša proizvajalka pijač v Evropi. Podjetje je glede na kazalnike že sedmič v osmih letih doseglo vodilno mesto v Evropi in se že desetič zapored uvrstilo med tri vodilne proizvajalce pijač na svetu ter globalno zasedlo drugo mesto z najvišjim rezultatom doslej.
Mercator spodbuja ustvarjalnost z Akademijo na TikToku
Mercator je v sodelovanju z družbo Herman & partnerji razvil MTikTok Akademijo, inovativno platformo, ki odgovarja na želje, navade in ambicije mladih. »Z novo kampanjo dokazujemo, da se ne bojimo nekonvencionalnih pristopov in znamo na inovativen način izkoriščati potenciale digitalnih platform. Poznavajoč TikTok, njegove zmožnosti, predvsem pa pomen uporabniško ustvarjenih vsebin, smo razvili MTikTok Akademijo, prvo pobudo pri nas, ki na TikToku gradi skupnost mladih, jih spodbuja k ustvarjalnosti in jih hkrati izobražuje,« so povedali za MM.
Tuš krepi sodelovanje z zadrugami in ponuja še več slovenskih izdelkov
Tuš je na dan slovenske hrane predstavil še trdnejše sodelovanje s slovenskimi kmetijskimi zadrugami. V petek, 20. novembra 2020, so kupcem na trinajstih lokacijah trgovin Tuš po vsej Sloveniji v novem elementu Slovenske dobrote ponudili lokalne izdelke, ki nastajajo na kmetijah in zorijo na poljih ter v sadovnjakih. »Tuš z novim korakom dodatno krepi svojo zavezo biti slovenski trgovec z izjemno ponudbo lokalne hrane. Na naših policah je sicer več kot 70 % izdelkov slovenskega porekla, med katerimi so zadnje čase zagotovo najbolj odmevne dobrote izpod rok kuharske mojstrice Ane Roš,« pravijo.
HOFER podaril 120 osebnih računalnikov za šolarje
V času vsesplošne zdravstvene krize se je šolanje iz učilnic preselilo domov. Ker mnogo učencev, dijakov in študentov še vedno nima primerne računalniške opreme, so pri podjetju HOFER Društvu za trajnostni razvoj Duh časa donirali 120 rabljenih računalniških sistemov, ki jih bodo ustrezno pripravili za nadaljnjo uporabo in jih namenili šolarjem. Svojo donacijo so pri HOFER-ju podprli še z denarnim prispevkom 1000 evrov.
Snemanje Milijonarja v času epidemije
Zaradi ukrepov ob epidemiji je močno otežena tudi produkcija televizijskih vsebin. Snemanje kviza Milijonar, ki je na Planetu od ponedeljka do srede ob 20. uri, poteka ob spoštovanju strogih varnostnih ukrepov, zato v studiu ni več prisotnega občinstva, posledično pa se je zamenjala tudi oblika pomoči za tekmovalce, so sporočili s Planet TV.
Lovci na viruse na National Geographic
Svet je v primežu še vedno trajajoče krize, znanstveniki v prvih bojnih linijah pa pravijo, da lahko najhuje še pride. Kaj lahko torej naredimo, da bi preprečili naslednjo epidemijo, preden bo prepozno? (Tudi) o tem bo govora v dokumentarcu Lovci na viruse, ki bo premierno na sporedu National Geographica 22. novembra 2020 ob 22. uri.