hi
Aktualno

MM HITRICE

Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.

Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.

Donat prejel prvo platinasto nagrado Effie

Na tekmovanju Effie Slovenija 2020 so slavili Atlantic Grupa, ki so jo imenovali za najbolj učinkovitega oglaševalca, Donat, ki je postal najbolj učinkovita znamka, in Luna \TBWA, ki je najbolj učinkovita agencija. Na slavnostni prireditvi so prvič v slovenski izvedbi nagrad Effie podelili platinasto nagrado, ki jo je prejela tržnokomunikacijska akcija za znamko Donat. Akcijo »Poskrbite za svojo prebavo, poskrbite zase« so v agenciji Luna \TBWA zasnovali za Atlantic Grupo. Podeljene so bile tudi dve zlati, dve srebrni in tri bronaste nagrade Effie za tržnokomunikacijsko učinkovitost, 10 oglaševalskih akcij pa je prejelo priznanje za finalista.

effie zaključna

Za odnose z javnostmi družbe IKEA v Sloveniji bo skrbel Pristop

Z decembrom 2021 je agencija Pristop postala uradni in edini zastopnik za odnose z javnostmi švedske pohištvene multinacionalke IKEA v Sloveniji. Primož Pusar, direktor Pristopa, ob tem poudarja, da IKEA ni le vodilna globalna znamka, prepoznavna po racionalnosti in pragmatičnosti, ampak hkrati uspeva na vseh ravneh svojega delovanja utirati pot k bolj etičnemu, trajnostnemu, strpnemu svetu.

ikea pristop

Outstanding 2021 predstavil novo grafično podobo

Prihajajoče tekmovanje v zunanjem oglaševanju, 11. Outstanding, se predstavlja z novo celostno grafično podobo. Pod njo sta podpisana Jure Sotler, umetniški direktor v Luni \TBWA, in David Keinne, avtor fotografije.

outst

Nov rekord JYSKa Slovenija

Čeprav je leto 2020/21 JYSKu prineslo številne nove izzive, je podjetju ponovno uspelo izkoristiti sinergijo fizičnih trgovin in močnih digitalnih platform, s čimer so dosegli nove rekorde s prometom v višini 40.072.000 evrov in EBIT-om v višini 7.386.500 evrov. Promet se je tako povečal za 4,1 odstotka, medtem ko je bil EBIT za 24,1 odstotka višji v primerjavi z letom 2019/20, ki je bilo prav tako rekordno za JYSK.

jysk vesna

dm ob črnem petku znova dobrodelen

»Dobrodelni petek«, kot so črni petek preimenovali pri podjetju dm, bo za veliko socialno ogroženih ljudi pravzaprav veseli petek. V dm-u so se na ta dan že četrto leto zapored odločili za dobrodelnost in pet odstotkov dnevnega prometa, v višini 20.728,14 evra, namenili toplemu obroku za vsakogar, ki ga potrebuje.

dm je v teh dneh predal še eno donacijo – 4.000  evrov in izdelke Biobaza so predali Gorski reševalni zvezi Slovenije, ki pomaga in rešuje življenja v gorskih nesrečah.

dm dobrodelnost

Naravni spomenik za Maraton treh src

V Šratovcih, ob trasi Maratona treh src, je v enem dnevu zrasel nov gozdiček, ki nosi prav posebno sporočilo. Je poklon tradiciji Maratona treh src in hkrati nadgradnja zaveze Radenske, da poskrbi za bolj zeleno prihodnost. »Maratonski gozdiček« s 600 mladimi drevesi, ki so jih s svojo udeležbo na preteklem virtualnem maratonu prispevali tekači, je tudi prvi zeleni oziroma naravni spomenik, ki je pri nas postavljen tekaški prireditvi.

radenska gozd

Gorenjkina praznična donacija

V letošnjem epidemiološko zahtevnem predprazničnem času so v Žitu stopili nasproti ekipi prostovoljcev covid-19 sledilnika, ki so v stiku z osebjem na intenzivnih enotah po Sloveniji. Predali so jim 1000 Gorenjkinih čokolad in jim želeli z njimi vsaj malo posladkati naporne dneve ob predanem delo z bolniki. »Pozornost naj vsaj malo olajša obdobje, ki je pred vami in vsemi nami. Tako, kot ste vi vsi tukaj za nas, vam želimo sporočiti in pokazati, da #nistesami,« sporočajo iz Žita.

gorenjka covid

Barcaffè deli znanje na novem kanalu na YouTubu

Barcaffè Espresso z novim YouTubovim kanalom deli ključno znanje za vse bariste in tiste, ki bi to želeli postati. Na Barcaffè EspressoYouTube kanalu lahko najdete posnetke, ki vam bodo podrobno razložili vse, kar morate vedeti o kavi espresso in njeni pravilni pripravi.

YT espresso

Kako se bodo obnašali vozniki prihodnosti?

Družba EasyPark je izvedla raziskavo o vozniških navadah, predvsem tistih, povezanih s parkiranjem. Kar 48 odstotkov voznikov je priznalo, da jih najbolj moti zamudno iskanje prostega parkirnega mesta, medtem ko 40 odstotkov vprašanih motijo ozka parkirna mesta. Na tretjem mestu »parkirnih nevšečnosti« se z 31 odstotki že najdejo izzivi, povezani s plačevanjem parkirnih mest (iskanje parkomata, drobiža, ustrezne kartice …). »Pandemija je prav na tem področju najbolj spremenila parkirne navade voznikov, saj jih parkirnino vse več plačuje s karticami ali preko mobilnih aplikacij in manj z gotovino,« ugotavljajo v EasyParku.

easyp

Franck poudarja pomen ritualov

Podjetje Franck poudarja, kako pomembni so v naših življenjih rituali, ki nam dajejo občutek nadzora in ustvarjanja stabilnosti. Vsem, ki jih v napornem vsakdanjiku preganja čas, ponujajo kavo Franck Crema, ki s priročnim načinom priprave in bogatim okusom navdušuje uspešne slovenske podjetnike. Med njimi sta tudi Rok Starič (Rok's nut butter) in Vanja Rainer (4kidsandus), ki sta v sklopu spletnega dogodka Poslovni pogovor ob kavi razkrila podrobnosti začetkov svoje karierne poti in spregovorila o načinih, kako si vzameta čas zase.

franck crema

Najmočnejši Propolis za popolno zaščito

Propolis je za mnoge nepogrešljivo sredstvo za učinkovito zaščito grla, nego dlesni, odpravo aft in celjenje odrgnin. Medex zdaj predstavlja Propolis DEFENSE, novo linijo najmočnejšega propolisa na tržišču. Klinične raziskave so dokazale, da bistveno skrajša trajanje simptomov kot so boleče grlo, žrelo in hripavost. Med tremi novimi izdelki v liniji je tudi propolis na vodni osnovi, ki ima prvič enako moč kot alkoholni in veliko prednost, da ne obarva zobne sklenine.

propolis

Kaj izginjanje ledenikov pomeni za življenje in zimske športe?

Pivovarna Laško Union in Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez začenjata projekt 'Misija: Triglavski ledenik v Peking'. Gre za večmesečno okoljevarstveno ozaveščevalno akcijo, s katero bosta v sodelovanju s partnerji javnosti približala problematiko izginjanja alpskih ledenikov in ozaveščala o posledicah globalnega segrevanja ozračja za življenje in zimske športe.

ledenik

Foto: Andrej Štremfelj

Manca Špik zmagovalka Philipsovega plesno-pevskega izziva

Na krilih zabavne glasbe in dobre družbe znanih Slovencev je spletni prenos dogodka v živo poskrbel za zapomnljiv zaključek Philipsovega plesno-pevskega izziva, posvečenega najnaprednejši sonični električni zobni ščetki Philips Sonicare 9900 Prestige. Po tesnem dvoboju so razglasili zmagovalko Philipsovega izziva – Manco Špik. Edinstveni dogodek je skozi zabavni kviz razkril tudi marsikatero zanimivo podrobnost s področja ustne nege znanih Slovencev.

philips izziv

VOYO predstavlja prvi original z mednarodno razsežnostjo

VOYO v nameri krepitve lastnih originalov zasleduje pot do obogatitve raznolikih vsebin za svoje uporabnice in uporabnike, tokrat prvič tudi na regijskem parketu. VOYO je tako ponosni koproducent serije Območje brez signala, ki je bila na festivalu serij Series Mania nagrajena z veliko nagrado za najboljšo serijo v programu International Panorama. Kot prvi koprodukcijski projekt regije je bila serija premierno predvajana prejšnjo nedeljo.

brez signala

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji