MM HITRICE
Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.
Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.
Elan z novima odmevnima nagradama za smuči Voyager in jadrnico GT6
Prve zložljive smuči na svetu Voyager so prejele glavno nagrado BigSEE za produktno oblikovanje v kategoriji prosti čas (Grand Prix BigSEE Product Design Award 2021). Jadrnica GT6 pa je dobila kar dve nagradi, in sicer BigSEE nagrado za produktno oblikovanje v kategoriji mobilnost (Winner of the BigSEE Product Design Award 2021) ter nagrado Slovensko oblikovanje leta 2021. »Nagradi dokazujeta, kako inovativne, kakovostne in tehnološko dovršene izdelke razvijamo v Elanu,« je ob tem poudaril mag. Leon Korošec, podpredsednik skupine Elan.
Sladoledi AL!VE med najboljšimi veganskimi in vegetarijanskimi prigrizki na svetu
Sladoledni in čokoladni proizvajalec Incom LEONE iz Ajdovščine je na mednarodnem tekmovanju V-Label prejel nagrado za sladoledne palčke AL!VE Chia & Blueberry. Razglasili so jih za najboljši veganski ali vegetarijanski prigrizek na svetu.
Z novim zavarovanjem E-zdravnik do večje dostopnosti zdravstvenih storitev
V časih, ko je dostop do zdravnika otežen, so pri Varuhu zdravja, Vzajemni, oblikovali posebno zavarovanje, ki zavarovancem omogoča videoposvet z zdravnikom preko računalnika ali mobilnega telefona. Novo zavarovanje E-zdravnik v skladu z željami in potrebami zavarovancev dopolnjuje ponudbo Varuha zdravja na področju dodatnih zavarovanj in telemedicine.
Eurospin doniral 10.000 evrov ob svetovnem dnevu otroka
Eurospin EKO in Zveza prijateljev mladine Slovenije (ZPMS) sta tudi v letošnjem letu združila moči pod okriljem akcije »Pomagajte narisati nasmeh«, ki je potekala od 1. junija do 19. novembra 2021. Ob zaključku akcije so donirali 10.000 za nakup šolskih potrebščin otrokom iz socialno ogroženih družin.
Medijska hiša PRO PLUS vam čestita ob svetovnem dnevu televizije
Ob jubilejnem prazniku svetovnega dneva televizij, ki je prav danes, 21. novembra, v medijski hiši Pro Plus čestitajo vsem, ki imamo radi televizijo: »Gledalcem, ki ji zaupajo. Nam, ki jo ustvarjamo, in vam, ki na njej oglašujete.« Kot pravijo, je televizija v zadnjem letu dokazala, da je prvi vir informacij. Da zabava in navdihuje: »Gledalci jo spremljajo na zaslonih vseh velikosti in na vseh geografskih dolžinah in širinah. Za njih bogatimo televizijski program in ustvarjamo nove marketinške priložnosti za poslovne partnerje.«
Manner je tudi letos namenil podporo gibanju movember
Globalno gibanje movember so podprli tudi v podjetju Manner. V ta namen so osnovali nekoliko drugačen video z receptom Männer – Bake it till you make it. V podporo gibanju movember so polovico digitalnega oglaševalskega proračuna za oglaševanje na platformi YouTube namenili v dobrodelne namene.
Žito in Lidl Slovenija podprla program ROZA
Žito in Lidl Slovenija sta Slovensko združenje za boj proti raku dojk Europa Donna podprla z donacijo, ki je letos znašala 6.000 evrov. V skupni akciji prodaje kruha, poimenovanega Kruh roza oktober, sta podjetji sredstva zbirali ves oktober. Za vsak prodani izdelek sta skupaj donirali 0,50 evra in s tem podprli program za psihosocialno podporo bolnicam, njihovim otrokom in drugim svojcem obolelih za rakom dojk in raki rodil v programu ROZA.
Ambasador Merkurjeve iniciative Za zelen planet
Štefan Hadalin, predstavnik slovenske smučarske karavane, je postal ambasador Merkurjeve pobude Za zelen planet. V okviru pobude, ki celovito pristopa k trajnosti, javno opozarja na podnebne spremembe in ljudi z zgledom spodbuja k spremembam življenjskega sloga v bolj ekološko vzdržnega.
Spar Slovenija zavezan k ohranjanju slovenskega kmetijstva
V Spar Slovenija so sprejeli zavezo, da bodo od vseh dobaviteljev povečali odkup pridelkov, ki jih ti v posamezni sezoni ponujajo in tako pripomogli k ohranjanju slovenskega kmetijstva. S tem utrjujejo svojo povezanost s slovenskimi kmeti, sadjarji, zelenjadarji in rejci, ki so pri odkupu že doslej imeli prednost. Slednje dokazuje tudi podatek, da je v Sparu kar 70 %* vseh izdelkov slovenskih, na oddelku sadja in zelenjave ter v Sparovi mesnici pa je ta odstotek še višji.
*Odstotek povzet iz projektne naloge Varuha odnosov v verigi preskrbe s hrano.
Tradicionalni slovenski zajtrk s preverjenim slovenskim medom iz Medexa
Vsak tretji petek v novembru obeležujemo dan slovenske hrane, v okviru katerega poteka promocija tradicionalnega slovenskega zajtrka. V podjetju Medex opozarjajo, da ni vsak med varen in kakovosten in omogočajo, da z vpisom serijske številke, ki se nahaja na kozarčku medu, na spletni strani www.preverimed.si preverite prav vsak njihov med.