hitrice23
Aktualno

MM HITRICE

Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.

Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.

Confiva v globalnem partnerstvu z britansko platformo Live It

Slovenska platforma za videoprenose Confiva (preko nje smo spremljali lanski, hibridni SOF) se je povezala s platformo za plačila in rezervacije vstopnic Live It. S tem želijo organizatorjem dogodkov na enem mestu ponuditi tako tehnologijo za prenos dogodkov kot prodajo vstopnic.

confiva

Puklavec Family Wines osvojil rekordnih 24 medalj na letošnjem Decanterju

V ormoški kleti Puklavec Family Wines so ponosni, da se lahko vsako leto pohvalijo z lepo zbirko medalj iz enega najuglednejših in največjih mednarodnih vinskih ocenjevanj Decanter World Wine Awards. Letošnje leto je prav posebno, saj jim je prineslo kar 24 medalj, med katerimi izstopata dve zlati medalji s 95 točkami. Poleg dveh zlatih so prejeli tudi 6 srebrnih in 16 bronastih.

decanter

s.Oliver Group z novim showroomom v Düsseldorfu

Skupina s.Oliver Group je konec junija v Düsseldorfu odprla nov showroom. Poudarjajo, da gre za popolnoma nov koncept hibridnega razstavnega prostora, kjer so na enem mestu predstavljene vse znamke skupine: s.Oliver, Comma, Q/S by s.Oliver in Liebeskind Berlin. Veleprodajni partnerji lahko kolekcije zaključujejo na dva načina, in sicer z ogledom vzorčnih kolekcij in klasičnim zaključevanjem s pomočjo prodajnega osebja ali virtualno – s pomočjo digitalnega programa.

soliver2

Medijska hiša Večer ima novega lastnika

V medijski korporaciji Skupina Media24 Martina Odlazka bo poleg številnih podjetij oziroma divizij, med njimi so časopisi in revije na čelu z največjo družbo Media24, televizija, radijska mreža Infonet ter regionalni mediji, katerim so se nazadnje pridružile Primorske novice, tudi mariborski Večer. V medijski korporaciji Skupina Media24 Martina Odlazka bo poleg številnih podjetij oziroma divizij,  med njimi so časopisi in revije na čelu z največjo družbo Media24, televizija, radijska mreža Infonet ter regionalni mediji, katerim so se nazadnje pridružile Primorske novice, tudi mariborski Večer.

vecer

Milijon ogledov Sanjskega moškega na VOYO

Resničnostni šov Sanjski moški je poleg visoke televizijske gledanosti pritegnil tudi na VOYO, kjer je imel več kot milijon ogledov. Ob tem je zanimiv še podatek, da si je kar 91 odstotkov gledalcev epizodo ogledalo en dan pred predvajanjem na televiziji. Najbolj gledana oddaja je bila 22. maja 2021, ko je imel Gregor romantičen zmenek v bazenu z Anjo. So pa gledalci obsedeli tudi pred televizijskimi zasloni. Najbolj gledana oddaja je bila na sporedu 16. maja 2021, ko je dosegla rating 16,4 odstotka, med ženskim občinstvom celo 21,7 odstotka.

sanjski

Zgodovinska uvrstitev slovenskih košarkarjev na OI najbolj gledana športna vsebina vikenda

Zgodovinski podvig slovenske izbrane vrste, ki so ga prenašali na Kanalu A, se ponaša osemodstotnim ratingom in 39-odstotnim deležem gledalcev, kar jo uvršča v najbolj gledane športne oddaje konca tedna.

Za odnose z javnostmi družbe Glovo bo v Sloveniji skrbel MSL

Podobno kot na tujih trgih bo špansko podjetje za dostavo hrane Glovo, ki je pred kratkim prevzelo Ehrano, tudi v Sloveniji sodelovalo z s komunikacijsko agencijo MSL (del skupine Publicis Groupe Adriatic).

glovo

Preko Balticbesta na Epico

Balticbest, marketinško in oglaševalsko tekmovanje za majhne države, je odprl sistem prijav. Prejemnike zlatih nagrad čaka brezplačna prijava na oglaševalsko tekmovanje Epica. Več o tekmovanju si lahko preberete tukaj.

Elan svoji izdelčni liniji dodaja nove kajake, kanuje in SUP-e

Elan vstopa na trg z novim prodajnim programom za vodne športe. Kot pravi Leon Korošec, podpredsednik skupine Elan, je vizija Elana navdihovati aktiven in trajnostni življenjski slog. »V sledenju naše vizije s ponosom predstavljamo razširitev blagovne znamke Elan v segment izdelkov za vodne športe. Ljubitelji aktivnosti na vodi bodo lahko v poletnih mesecih odslej še aktivnejše preživljali prosti čas na rekah, jezerih in morju,« je povedal na predstavitvi novih izdelkov.

elan voda

Brike v mestu proslavile 15. jubilej

Na Fužinskem gradu v Ljubljani je potekal 15. tradicionalni dogodek Brike v mestu s prijateljicami, kjer so se v organizaciji društva Ženske in vino družili ljubitelji dobrih vin. Dogodek je kot glavni medijski pokrovitelj podprl Marketing magazin.

Weekend Media bo med 23. in 26. septembrom 2021

Regionalni komunikacijski festival Weekend Media bo le potekal v fizični obliki, in sicer so ga organziatorji napovedal za zadnji vikend v septembru.

wmf

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji