hitrice3
Aktualno

MM HITRICE

Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.

Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« ob jutranji kavi in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.

Httpool je ekskluzivni zastopnik Spotifya za področje Balkana

Httpool je novi ekskluzivni zastopnik pretočne platforme v Sloveniji, Srbiji, na Hrvaškem, v Severni Makedoniji, Črni gori, Albaniji, Bosni in Hercegovini ter na Kosovu. V Httpoolu poudarjajo, da Spotify nudi t. i. večformatne oglaševalske izkušnje, vključno z zvokom, videom in prikazom. Spotifyjeva oglaševalska tehnologija namreč temelji na podatkih in vpogledih o navadah uporabnikov platforme oziroma poslušalcih, kar so sami imenovali kot »inteligenca pretakanja« (»streaming intelligence«).

httpool

Vsi telefoni serije iPhone 12 bodo delovali tudi v 5G-omrežju Telekoma Slovenije

Od petka, 23. oktobra 2020, sta tudi pri nas na voljo nova modela mobitelov družbe Apple, iPhone 12 in iPhone 12 Pro. »Vsi mobiteli serije iPhone 12 podpirajo najnovejšo tehnologijo 5G, tako da bodo lahko super hiter mobilni prenos podatkov Apple navdušenci uporabljali tudi v prvem omrežju Slovenije,« pravijo v Telekomu Slovenije, kjer so novi telefoni na voljo v vseh spominskih različicah in barvah.

iphone

Projekt Štartaj Slovenija s svežimi digitalnimi vsebinami nagovarja mlajše generacije

Po štirih letih projekta Štartaj Slovenija ga avtorji nadgrajujejo z digitalnimi vsebinami. Poleg tega, da so prisotni na Facebooku in YouTubu, so vsebino nadgradili s sodelovanjem z mikro- in nanovplivneži na Instagramu, podjetniške vsebine so preselili na podkast, na TikToku pa so se povezali z Nikom Škrlecom. 

startaj

Generaliju pomenite vse

Generali v novi oglaševalski akciji predstavlja svojo rdečo naravnanost, t. i. »reditude«, in sporoča, da jim pomenite vse. »Kampanja in njen slogan 'Ker nam pomenite vse' predstavljata našo zavezo vseživljenjskemu partnerstvu z našimi strankami. Reditude, skovanka angleških besed red (rdeča, op.p.) in attitude (naš odnos, op. p.) simbolizira naš genski zapis, ki se odraža skozi naš način dela, predanost in odnos do strank,« je za MM povedala Svjetlana Almaš, vodja marketinga in komunikacij zavarovalnice Generali.

generali

Najboljše imamo doma

Nova promocijska oglaševalska akcija z geslom »Najboljše imamo doma« ozavešča potrošnike o pomenu uživanja sadja ter o prednostih sadja in izdelkov iz sadja z znakom »izbrana kakovost – Slovenija«. Akcijo so zasnovali v agencijah Publicis in Pristop v sodelovanju z Ministrstvom za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano RS ter s slovenski pridelovalci in predelovalci sadja.

doma

Vse urejeno tudi za ptice.

V Merkurju verjamejo, da sta ustvarjalnost ter skrb za urejano okolje pomembni vrednoti posameznika, zato so tokrat skupaj z učenci osnovnih šol Predoslje in Franceta Prešerna iz Kranja uredil domovanje tudi za ptice. Skupaj so ustvarili kar 37 ptičjih hišic – valilnic, ki so jih s podporo Mestne občine Kranj namestil v parku La Ciotat v Kranju.

merkur

Odlična priložnost za mala podjetja

M Tehnika zaradi preobilice naročil in prodaje ponuja možnost vsem montažerjem in serviserjem, ki bi z njimi sodelovali in si želijo več dela ter zaslužka. Zaradi povečanega obsega dela in vedno novih povpraševanj po montažah so se namreč odločili podpreti mala lokalna podjetja in samostojne podjetnike ter jim ponuditi sodelovanje.

SES-ova nakupovalna središča ostajajo odprta

Kljub novim vladnim ukrepom vsa SES-ova nakupovalna središča (ALEJA Ljubljana Šiška, Citypark Ljubljana, Citycenter Celje, Europark Maribor in Center Interspar Vič) ostajajo odprta, obratovala pa bodo v omejenem obsegu in s prilagojenim delovnim časom. Izjem, torej trgovin, ki bodo znotraj trgovskih centrov obratovale, je precej, med njimi so živilske trgovine, trgovine z gradbenim in tehničnim materialom, trgovine s hrano za živali in s kmetijskimi potrebščinami.

Namesto tabora ogrevanje za družine v stiski

OMV Slovenija že vrsto let podpira prizadevanja ZPM Ljubljana Moste-Polje pri omogočanju enakovrednejših možnosti otrok iz družin v stiski. Prihodnji teden bi potekale že dvanajste jesenske počitnice za otroke iz družin v stiski. Ker pa letos zaradi ukrepov pred širjenjem koronavirusa otroci ne bodo mogli na počitnice, bo OMV sredstva namenil za pomoč družinam, vključenim v humanitarni program Veriga dobrih ljudi. Pomagali jim bodo pri plačilu stroškov ogrevanja.

Bo gospodarstvo okrevalo šele leta 2023?

Najnovejše raziskave Inštituta za raziskovanje trga in medijev Mediana ugotavljajo, da so ljudje postali nekoliko bolj pesimistični glede okrevanja slovenskega gospodarstva. Skoraj polovica prebivalcev Slovenije je namreč mnenja, da si bo slovensko gospodarstvo od negativnih posledic koronavirusa opomoglo šele po letu 2023 ali pozneje. Hkrati ugotavljajo, da delo od doma postaja vse bolj priljubljeno.

mediana

Televizijsko oglaševanje zagotavlja največ pozornih sekund

Nedavna študija profesorice Karen Nelson-Field je pokazala, da televizijsko oglaševanje zagotavlja največ pozornih sekund (»attentive seconds«) in ponuja največji prodajni učinek med vsemi video mediji. Prav tako ima televizijsko oglaševanje dolgoročnejši vpliv na prodajo kot na primer YouTube ali Facebook. Zanimiva je tudi ugotovitev, da televizija še po 28-ih dneh, ko je bil gledalec v stiku z oglasom, doseže večji učinek, kot ga Facebook in YouTube zagotovita takoj po izpostavitvi oglasu. Več ugotovitev iz raziskave najdete tukaj.

 tv

Milijonar odslej na Planetu ob ponedeljkih, torkih in sredah

Kviz Milijonar z voditeljem Juretom Godlerjem bo odslej na Planetu trikrat tedensko, od ponedeljka do srede ob 20. uri. Trenutno na Planetu spremljamo epizode, ki so bile posnete pred razglasitvijo epidemije. V studiu sodeluje manj gledalcev v občinstvu, ki sedijo na primerni razdalji, razen voditelja in kandidatov za vroči stol pa so vsi opremljeni z maskami. V prihodnjih oddajah bo snemanje znova potekalo brez občinstva, prazen studio pa je voditelj izkusil že v prejšnji sezoni.

miljonar

 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji