MM HITRICE
Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.
Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« ob jutranji kavi in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.
Nova generalna direktorica Žita je Karmen Pangos
Nova generalna direktorica družbe Žito je postala Karmen Pangos, ki je na tem mestu zamenjala dosedanjega direktorja Janeza Bojca. Karmen Pangos prevzema vodenje kot menedžerka z bogatimi izkušnjami in dobra poznavalka prehrambne panoge, saj se na novi karierni izziv podaja z mesta direktorice Kraš Slovenija.
Penina Untouched by Light ugledala luč dneva
Kot so napovedali že pred letom dni, so pri Radgonskih goricah zdaj tudi uradno predstavili novo penino, imenovano Untouched by Light. Njen slogan te, da se najboljše stvari dogajajo v temi; posebna je namreč prav v tem, da njena proizvodnja poteka v temi. Pri Radgonskih goricah upajo, da bodo s penino svojo vinsko klet uspešno pozicionirali na globalnem tržišču.
Telekomova donacija slovenskim gasilcem
Telekom Slovenije je v teh dneh omogočil komercialno uporabo omrežja 5G, ki ga je vzpostavil v obstoječem frekvenčnem pasu, ki ga uporablja tudi za omrežje 4G. Na dogodku ob predstavitvi omrežja so Gasilski zvezi Sloveniji predali donacijo v višini 20.000 evrov, ki bo namenjena nadaljnjemu usposabljanju gasilcev.
Dobrodelni RK Celje Pivovarna Laško
Ob začetku koronakrize je RK Celje Pivovarna Laško v svojo ponudbo v spletni trgovini uvrstil pralne obrazne maske, ki so na voljo v več barvah ter v odrasli in otroški velikosti. Kot so obljubili, so v klubu zdaj celoten izkupiček od prodaje teh mask namenili za nakup računalniške opreme za otroke iz socialno ogroženih družin.
Slovenske banke predstavile Flik
Futura DDB je v sodelovanju s slovenskimi bankami zasnovala integrirano oglaševalsko akcijo za Flik – plačilno shemo, ki združuje vse slovenske banke. Komunikacijo za plačilni način Flik so zasnovali v skladu s tem, kar ta ponuja: preprosto, hitro in učinkovito posredovanje ter vračanje denarja.
Štirje slovenski strokovnjaki v žirijah Effie Europe 2020
Tokrat bodo akcije, ki se bodo potegovale za nagrade Effie Europe 2020, ocenjevale prvostopenjska, drugostopenjska in glavna žirija ter ločena žirija za nagrade Best of Europe. V njih bodo tudi štirje slovenski predstavniki, in sicer Tomaž Arh, vodja strateškega marketinga in razvoja v Mlekarni Celeia, Tanja Winterleitner, direktorica marketinga pri Telemachu, Vesna Marđonović, predsednica Effie Slovenija 2020, in Tanja Vidmar Šinigoj, direktorica marketinga v Fructalu.
Medeja Kraševec je članica žirije ADCE Awards 2020
Medeja Kraševec, tekstopiska v agenciji Luna \TBWA, se bo pridružila mednarodnim oglaševalskim kolegom pri ocenjevanju del na festivalu ADCE Awards 2020 v kategoriji tiskanih in zunanjih oglasov. »V veliko čast mi je, da sem lahko del tako velike in pomembne žirije, najbolj pa se veselim nove mednarodne izkušnje ter izmenjave mnenj in znanj s preostalimi kreativci v žiriji,« je povedala ob tem.
Creatim zmagal na natečaju za razvoj turističnega portala Črne gore
Slovenska agencija Creatim je v mednarodni konkurenci pripravila zmagovalno rešitev za prenovo osrednjega turističnega portala Črne gore. Na mednarodnem natečaju je sodelovalo več kot 20 agencij iz Juhovzhodne Evrope, Creatim pa je naročnika prepričal »z izdelanim pristopom in celovitostjo storitve«.