Mladi kreativci, čas je za prijave na SOF
Tudi na letošnjem jubilejnem SOF-u se bodo lahko preizkusili mladi kreativci. Letošnji natečaj ima poleg svežega brifa in zanimivih izzivov tudi nekaj novosti.
Letošnji zmagovalni par se bo pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice in Zavarovalnice Triglav udeležil 8-tedenskega spletnega izobraževanja »Ustvari svoj portfolio« (»Starting Your Portfolio«), ki ga septembra 2021 organizira šola Chicago Portfolio. Gre za eno od najbolj priznanih šol v ZDA na področju oglaševanja, dizajna in strategije, ki s svojim delovanjem in vsebinami ohranja korak z industrijo, pri tem pa sodeluje z One Club, Creative Mornings in številnimi drugimi avtoritetami na področju oglaševanja.
Letošnje tekmovanje bo potekalo v spletni obliki že pred začetkom festivala, in sicer 27. in 28. maja 2021. Tekmovalci bodo preko spleta prejeli brif, potem pa bodo imeli 24 ur časa, da s konceptom integrirane digitalne kampanje nanj odgovorijo in pokažejo, kako lahko moč digitalne tehnologije kreativno nagovori cilje predstavljenega brifa. Najboljši trije pari bodo svoje rešitve predstavili na odru jubilejnega 30. SOF-a, zmagovalca pa bosta znana na zlati noči.