Mladi kreativci3
Aktualno

Mladi kreativci: #AgencyLife je cikel nenehnega učenja in samoizpopolnjevanja

Med agencijskimi kreativci, na katere velja biti pozoren v prihodnjih letih, tokrat izpostavljamo Evo Vene in Žigo Jarca iz bold.group ter Laro Mlakar in Majo Podojsteršek iz Lune TBWA.

Eva Vene (bold.group)

Kaj vam je najbolj všeč pri delu v oglaševanju? Da je delo kreativno in dinamično, te vsak dan sproti spodbudi k razmišljanju o rešitvah zunaj cone udobja in ti v življenje prinese ogromno novih poznanstev.

Kaj pa najmanj? Včasih prehiter delovni tempo in nepredvidljive situacije. Ampak ravno zaradi njih se naučim največ.

Najljubša oglaševalska akcija, pri kateri ste sodelovali do zdaj? »Verjemi v svojo pot« v sodelovanju z Merkur zavarovalnico, s katero smo omogočili nakup inovativnih zavor za invalidske vozičke, ki jih izdeluje slovensko podjetje Dezziv in uporabnikom omogočajo lažje gibanje po klančinah in stopnicah. Razdelili smo jih med posameznike, ki jih najbolj potrebujejo, pri čemer smo se povezali z lokalnimi društvi paraplegikov in jim s tem omogočili lažje spoprijemanje z vsakdanjimi arhitekturnimi ovirami.

Najljubša oglaševalska akcija vseh časov? Med tujimi me je navdušila lanska Adidas x Gucci, ker v tej liniji oblačil in obutve na izjemno estetski način spaja visoko in vsakdanjo modo in hkrati ohranja prepoznavne značilnosti obeh znamk. Od domačih bi izpostavila lansko kampanjo inštituta Lunina vila in Merkur zavarovalnice: »Če prijaviš, lahko ustaviš!«, ker je s primerno čustveno komunikacijo naslavljala izjemno bolečo in še vedno tabu temo spolnih zlorab otrok. Z vsebino na TikToku jo je približala tudi najmlajši publiki, z inovativno aktivacijo medvedkov v vitrini pa je vzpostavila neposreden stik med mimoidočimi in vsebino konkretnih problemov, saj so otroci skoznjo lahko medvedku anonimno zaupali svoje težave.

Vaš vzornik (na poklicnem področju) je? Vsak z odštekanimi idejami, ki zna utemeljiti svoje odločitve in je iskren pri svojem delu.

Vaše najljubše družbeno omrežje je? Spotify in vsi drugi glasbeni pretočniki, ker rada spremljam, kaj ta trenutek poslušajo moji prijatelji in ker so super za odkrivanje nove muzike.

Končajte stavek: #AgencyLife je ... bold.life (smeh).

Eva Vene

Žiga Jarc (bold.group)

Kaj vam je najbolj všeč pri delu v oglaševanju? Neskončna možnost izražanja in delo z izredno raznolikimi profili ljudi.

Kaj pa najmanj? Časovni roki, kakopak.

Najljubša oglaševalska akcija, pri kateri ste do zdaj sodelovali? Družbeno odgovorna kampanja, ki je naslavljala medvrstniško nasilje. Za mednarodno blagovno znamko zelišč in začimb Kotanyi smo pripravili kampanjo pod sloganom »Naj peče hrana, ne jezik«. Zasnovali smo Pekočemeter, ki je meril »začinjenost« najbolj pogostih zbadljivk, na družbenih omrežjih smo sprožili diskurz o pomembni tematiki, v sodelovanju z mladima poetoma UM & Kuna smo na spletu in na posebnem dogodku kovali le lepe rime in v trgovinah spodbujali k nakupu izdelkov Kotanyi, delež katerih je bil namenjen delovanju Javnega zavoda Mladi zmaji.

Najljubša oglaševalska akcija vseh časov? Dove »Real Beauty«. Kampanja o resnični lepoti in tem, kako se vidimo sami in kako svet okoli nas.

Vaš vzornik (na poklicnem področju) je? Nimam zares vzornika oz. vzornice iz panoge. Navdihuje me veliko posameznikov in posameznic, ki ustvarjajo boljši jutri ter ob tem lovijo zdravo ravnotežje med delom in zasebnim življenjem. 

Vaše najljubše družbeno omrežje je? Instagram. Najboljše ravnovesje poučne vsebine in memov.

Končajte stavek: #AgencyLife je ... cikel nenehnega učenja in samoizpopolnjevanja.

Žiga Jarc

Lara Mlakar (Luna \TBWA)

Kaj vam je najbolj všeč pri delu v oglaševanju? To, da me potisne iz cone udobja, me sili raziskovati izven okvirjev in mi nudi ogromno prostora za napredek.

Kaj pa najmanj? Excel (smeh) in kreativne blokade.

Najljubša oglaševalska akcija, pri kateri ste do zdaj sodelovali? Ni kampanja. Gre za hipni odziv na družbenih omrežjih: Laško pivo za okrevanje.

Najljubša oglaševalska akcija vseh časov? Ta oglas živi v moji glavi »rent-free«: Penny »The Wish«.  

Vaš vzornik (na poklicnem področju) je? Rekla bi, da navdih in znanje srkam od različnih posameznikov, ki vsakodnevno križajo moje poti. Zagotovo pa se po nasvet in »vzor« najraje obrnem k sosednji mizi, za katero sedi naš kreativni direktor Jan Omahen.

Vaše najljubše družbeno omrežje je? Instagram. Hm, morda zato, ker sem ravno z Instagramom spoznala, da me navdušuje dogajanje in ustvarjanje v digitalnem svetu.

Končajte stavek: #AgencyLife je ... vse drugo kot pričakovan. Poln presenečenj, preprek, izzivov, težav in ugank. Je pa ravno zato prežet s prav posebno energijo, genialnimi rešitvami, norimi idejami in izjemnimi ljudmi!

Lara Mlakar

Maja Podojsteršek (Luna \TBWA)

Kaj vam je najbolj všeč pri delu v oglaševanju? Da za razliko od študija mikrobiologije pri oglaševanju za ustvarjanje ne potrebujem laboratorijske halje, gorilnika in strogih protokolov – razen če si sama ne napišem takšne kampanje.

Kaj pa najmanj? Da včasih meja ni nebo in da slogan desetletja že obstaja.

Najljubša oglaševalska akcija, pri kateri ste do zdaj sodelovali? »Izzivalec čutil«, ki smo jo ustvarili za novo Argeto Exclusive.

Najljubša oglaševalska akcija vseh časov? Ker sem v stroki še precej nova, vsak teden odkrijem novo kampanjo, ki me navduši. Še danes se spomnim, kako sem se, ko sem bila mlajša, čustveno odzvala na »Real Beauty Sketches« znamke Dove, od domačih pa se mi je v spomin najbolj vtisnila Triglavova »Čistilka«. Vizualno me vedno prepričata Absolut in Ikea, v zadnjem času pa sta me navdušili kampanji »Uncomfortable Foods« Stelle Artois in »More of life brought to life« New York Timesa.

Vaš vzornik (na poklicnem področju) je? Vsak mesec me navdihuje nekdo drug. Pri vsakem projektu pa se ogromno naučim od naše kreativne direktorice Medeje Kraševec Žnidarec, ki je tudi super mentorica, in od drugih sodelavcev, tako mlajših kot tudi starejših. Menim, da vsak človek, ki ga spoznaš, ve nekaj, česar ti ne veš, zato se od vsakega lahko naučiš vsaj eno novo stvar.

Vaše najljubše družbeno omrežje je? Pinterest, ker je poln navdiha. 

Končajte stavek: #AgencyLife je ... vesolje kreativnega kaosa in norih idej. 

Maja Podojsteršek

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji